Zeurende pijn in onderbuik, slapeloosheid en het warm hebben

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sweetvienna, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    En trouwens Knor...nog gefeliciteerd! hartstikke leuk joh.

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Gefeliciteerd! echt hartstikke leuk. Waren julie al lang aan het klussen? ;)

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik heb ook zo'n zeurende pijn in m'n onderbuik. Lijkt een beetje op buikspierpijn. Soms ook met trekken/krampen.
    Van donderdag op vrijdag heb ik maar 3,5 uur geslapen....en normaal gesproken slaap ik zodra ik m'n kussen ruik.
    Dinsdag, woensdag en donderdag was ik al om 5.30 uur wakker. Ben daarna wel weer in slaap gevallen maarja...das echt niets voor mij.

Ik kan dit wel allemaal zien als zwangerschapssymptomen maar misschien zit het wel allemaal tussen m'n oren. Nog een paar dagen wachten en als de :evil: :evil: er dan niet zijn kan ik er een testje tegenaan gooien. (heb al 2 negatieve omdat mijn nickname beter Missy Ongeduld had kunnen zijn.)

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    En nu voel ik ineens niets meer?... buikpijn is zo goed als weg! wat was dat nou...Pfff...ik ben toch zo benieuwd of ik ongesteld ga worden of niet...

5. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    Sweetvienna, dat had ik ook hoor. Overdag nergens last van en savonds ongi pijn (leek het). Toen ik dat drie dagen achter elkaar had wist ik dat het geen ongi zou zijn, anders had het allang doorgezet. En je schrijft over je moeder, nou ik heb altijd gezegd: bij mij duurt het jaren net als mijn moeder en zie nu: in 1 keer zwanger!

Ik zeg bij jou: gooi er een test tegen aan!

6. tatum

tatum Actief lid

30 jun 2007
    131
    0
    0
    den haag
    trouwens, het kon ook innestelen zijn? (heb ik niet gevoeld hoor, ik kreeg pas buikpijn drie dagen voor NOD.

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hai Tatum!

Tja..ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken, hoor. En een test durf ik niet te doen! zucht...bang om teleurgesteld te worden...Ken je dat? En ik weet dus niet wanneer mijn NOD zou zijn dus weet ook niet wanneer ik moet testen...volgens mij moet ik ergens eind deze week ongi worden, als het tenminste dit keer een cyclus zou zijn van 30 dagen...
    ik voel nu dus haast niets meer! heb geen klachten meer, slaap ook weer beter...

8. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    heey allemaal, :D :D
    Ja ik ben nu 6 dagen overtijd en heb ook iedere dag pijn in onderbuik, en last van me rug.
    Gisteren met vlagen misselijk enzo.
    Veel witte/gellige afscheiding heb zaterdag test gedaan smiddags en deze was negatief, maar waarschijnlijk te vroeg gedaan zegt me moeder omdat ik een korte cyclus van 21 dagen heb (hoop ik dan maar) mijn ongi begon 21 juni deze duurde 4 dagen en op 6 juli had ik heel lich roze agscheiding wat maar 3 dagen duurde.
    en nu dus inmiddels overtijd, dus als mijn innesteling 6 juli moest zijn geweest(wat volgens de berekening kan) dan heb ik idd te vroeg getest toch? ik vind het allemaal zo spannend! [-o< [-o< kuss nance

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hai Nance,

Nou, ik hoop voor je dat het raak is! zal voor je duimen meid

10. nancce

nancce Lid

15 jul 2007
    74
    0
    0
    verzorgende
    rotterdam
    hoi meiden,
    nou ik heb vanmorgen een test gedaan, en helaas negatief.
    Heb de assistente van HA gebeld en het verhaal uitgelegd, zij zei dat het ook wel eens voor komt dat vrouwen pas in de tweede week pas een positieve test zien. afspraak gemaakt voor die middag, inmiddels langs geweest heel me verhaal verteld, ik voelde me niet echt gehoord bij haar ze zegt: "als die negatief is dan is die negatief je weet toch wel hoe je een test moet aflezen" ik zeg ja tuurlijk!
    nou later legde ik ook uit van mijn korte cyclus enzo en toen zei ze "ja misschien heb je hem wel te vroeg gedaan" nou volgende week nog maar een test doen raadde me ze aan, en nog negatief dan bloedtest.
    maar ik zie het wel ik zet me gedachte er even van af. ik merk dat ik er alleen maar chago van wordt. laten we hopen dat het volgende week wel zo is. bedankt dat ik even me verhaal kon doen! groetjes kusxxx nance

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Pff, fijn die meedenkende artsen.

Ik had trouwens in het begin (voor NOD) vooral problemen met inslapen en erge steken links en rechts onderin bij de lies.
    Nu ben ik alleen maar moe moe moe. En mijn darmen makken soms veel kabaal.

Volgens mijn vriend ben ik 's nachts echt een kacheltje :)

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    He meiden,

Helaas...voor mij ook negatief! moet wel zeggen dat het niet echt ging zoals het zou moeten (volgende keer plas ik wel in een bakje en doe dan de test erin :oops: en ik had heel veel gedronken dus misschien beinvloedt dat de test?). Ik deed de test in een erg spontane bui. Maar helaas dus... :cry:
    Nu maar afwachten wanneer mijn menstruatie zich aandient...zucht...

13. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb ook al ruim een week last van mijn buik...niet constant maar wel regelmatig...soms voelt het als ongipijn, maar soms zijn t ook echt steekjes...ook last van lage rugpijn en gloeiende wangen...maar echt warm heb ik t over t algemeen niet...mij nod is donderdag
    Ben benieuwd :)

14. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    sweetvienna wanneer is je nod dan eigenlijk, mischien heb je wel te vroeg getest?

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    BlaBlaBla, dat weet ik dus niet want ik heb een onregelmatige cyclus...

16. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ow dat is helemaal balen.....
    op de hoeveelste dag zit je nu?

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dag 36....

18. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    :whistle: Heb vanochtend maar weer een test gedaan en niet te geloven maar er verscheen 'Zwanger' op het scherm! (CB digital). Ik kan het haast niet geloven dames maar ik ben zwanger! :whistle: Ik ben blij! ben zo gelukkig nu!

19. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Gefeliciteerd :D

20. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1