Zeurende pijn in onderbuik, slapeloosheid en het warm hebben

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sweetvienna, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Te gek meid geniet er lekker van. Echt leuk ik wou dat ik dat ook in een van de dagen. In augustug kan melden als zwanger :( Maar meid ik las dat je cyclussen erg onregelmatig zijn en dat zie ik ook aan je ondertekst. Dus je geeft meer wel moed want ik ben ook al een jaar lang steeds onregelmatig
     
  2. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dank jullie wel! Het is echt een onwerkelijk idee, hoor. Maar wel erg leuk.

    @tirtilisko: ik heb idd. een erg onregelmatige cyclus dus was ervan uit gegaan dat het nog wel even zou duren voordat het raak zou zijn, als het al zou lukken. Geef de moed niet op, hoor.
     
  3. titus

    titus Fanatiek lid

    6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi,
    ik heb precies de zelfde symptomen als jou nu hoop dat mijn ongie ook uitblijft en ik ook een mooi zwanger woordje op de test krijg.
    in iedergeval gefeliciteerd voor jou geniet er lekker van.
     
  4. puzzcat24

    puzzcat24 Niet meer actief

    Ik kan me aansluiten tot the club:Heb spierpijn in mijn onder buik,ben erg moe al sinds een bloeding op de 20ste (wat ik denk dat het de innesteling is) Ben chagie,en erg MOE (ik kan het niet genoeg zeggen haha)

    Knuffies ikke

    @SweetVienna,gefeliciteerd!
     
  5. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dames, ik duim voor jullie allemaal!
     
  6. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Gefeliciteerd Sweetvienna,

    Een hele goeie zwangerschap toegewenst en ga er maar lekker van genieten.

    Liefs Davalee
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    wow meid! te gek! gefeliciteerd! je bent gewoon zwanger! joehooeeeeeee!

    geniet!

    liefs!
     
  8. Kekjiram

    Kekjiram Lid

    31 jul 2007
    12
    0
    0
    Hallo

    Als ik dit allemaal lees dan kan ik alleen maar zeggen dat veel kwaaltjes van zwangerschap ook wat anders kunnen aanwijzen.
    Ik zelf heb nog nooit geprobeerd om zwanger te raken omdat de tijd nog even niet rijp is. Ik heb nuvaring en toch heb ik al vaak een test gedaan omdat ik misselijk was of buikpijn had.... ook had ik al last van slapaloosheid, hoofdpijn, heel veel acné, 's nachts opeens stekende kuiten, gekke eetlust,... en noem maar op... Er zijn zoveel kwaaltjes dat ze ook wat anders kunnen betekenen hoor. Bijvoorbeeld misselijk kan van alles betekenen he...
    dan is er ook nog eens het feit dat ik heel erg graag kinderen heb, maar nog even wil wachten. Ik ben er dus onbewust zo hard mee bezig dat ik misschien kwaaltjes krijg daardoor?! Mensen in onze omgeving vragen ook vaak wanneer we aan kinderen beginnen en zo, is niet zo leuk als je nog even wil wachten...
    Volgens mij is er geen vaste regel die zegt dat je zwanger bent, want mijn moeder heeft twee zwangerschappen helemaal niets gevoeld of raars gemerkt aan haar lichaam. Zelfs testen schijnen niet altijd even juist te zijn, heb ook al verhalen gehoord van gyneacologen die niets zien op de echo terwijl er wel wat is.... Mensen die opeens moeten bevallen zonder dat ze dat gemerkt hadden.
    Ik pieker er te veel over, dat mag ik niet doen want dan lukt het zeker niet als ik het wel wil!
     
  9. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    nou hiero nog iemand met dezelfde symptomen.. kan bijna niet wachten met testen, heb toch echt het gevoel dat het deze keer écht raak is!
    Zit in officiele ronde 2, maar was al eerder van de nuvaring af.
    Heb klachten als, heftige steken vanaf eisprong, s nachts niet kunnen slapen. Aderen die opeens superblauw zijn, vreselijk misselijk, vooral na het eten. hoofdpijn, vergeetachtig..
    vreselijk is dit, dat wachten...
    En dan over 3 dagen, dan wordt ik weer gewoon ongi.. je zult het altijd zien! haha
     
  10. Kekjiram

    Kekjiram Lid

    31 jul 2007
    12
    0
    0
    Ja vergeetachtig dat was ik vergeten schrijven hihi! Dat is de ergste van alles vind ik! Maar ik heb gisteren een test gedaan en die was zo negatief als het maar kan zijn! Ik moet 8 augustus naar de gyneacoloog, hopelijk ziet ze niets anders dan een baby!
    Ik heb namelijk twee maand geleden zo een erge pijn links in mijn onderbuik gehad. dat begon 's avonds en leek op de zeurende pijn van een eisprong, 's nacht werd dat zo erg dat ik rechtop moest slapen, de dag erna ben ik met erge pijn gaan werken nadat ik de dokter gebeld had. Geen enkel pilletje hielp... Dat heeft zo twee dagen geduurd en was weg! Achteraf heb ik vernomen dat als je anticonceptie neemt of hebt (pil of nuva) er geen eisprong is! De maandstonden die je krijgt zijn aangemaakt en dus geen verlies van natuurlijk bloed zal ik maar zeggen! Daarom kan je je maandstonden blijven krijgen als je toch zwanger bent omdat je je anticonceptie blijft doen!
    Ik ga eens vragen wat dan elke maand twee weken voor mijn maandstonden die zeurende pijn is, misschien het tegen gaan van de eisprong dan? Geen idee, maar ik zal het zeker hier komen vertellen.
     
  11. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb sinds zondag ook paar symptonen..
    Erge steken, zeurende buikpijn, nog steeds gevoelige tepels, nu ook lage rugpijn, heel moeilijk in kunnen slapen, vergeetachtig.. humeurig, emotioneel.. Veel wakker middenin de nacht en elke avond rond uurtje of half 10 krijg ik t super heet en word ik misselijk.. :S
     
  12. WausMop

    WausMop Actief lid

    13 jun 2007
    176
    0
    0
    Gelderland
    Nou, ik weet met gemak ook al niet meer wat ik nou denken moet van mijn cyclus, mn lichaam en mn vriend en ik blijven maar hopen op zo'n leuke kleine hihi, maargoed..
    3 weken geleden hevige steek gehad aan de rechter bovenkant van mn lies, en de dagen er na (zullen er ± 2 geweest zijn?) nog wat vage krampen en steken gehad.. Leek daarna verdwenen te zijn.
    Dan hier even mijn lijstje met dingen waar ik "last" van heb sínds die krampen en steken:
    - Opvliegers (in de zin van; echt superheet en ook zweten, daarna normaal of zelfs koud hebben..)
    - Veel moe, of erg slaperig
    - Soms wat gevoelige bovenbenen (kan zijn omdat ik zitten werk doe, 6 uur per dag?)
    - Sinds week af en toe ook spontane hoofdpijn
    - Af en toe weeïg gevoel (dat je eten moet, terwijl je zo'n 30 minuten daarvoor nog 2 boterhammen hebt weggewerkt..)
    - Emotioneel (Ene moment spring je een gat in de lucht zo goed voel je je en ben je aan het zingen en fluiten zo vrolijk, en een paar minuten later voel je je super kl*te.. heel gek, heb dat nog nooit meegemaakt)
    Geen slapeloze nachten gelukkig, maar wel vroeg wakker (eerder dan de wekker, welke om 5:30 al gaat ivm mijn werk..)

    Heb vorige week donderdag nog negatief getest, maar omdat ik een onregelmatige cyclus heb (ik ga nu uit van zo'n 44 tot 48 dagen.. had ik dus vandaag ongi moeten worden, anders morgen, of eventueel eind deze week, maar nog nergens last van) kan het ook te vroeg geweest zijn..?

    Voor mijn gevoel moet ik ook vaker plassen.. en ik krijg geen extra of overvloedig veel vocht binnen dan normaal is..
    Daarnaast heb ik mijn vriend gezegd niet eerder weer te testen als dat we op vakantie geweest zijn (dat is dus eind augustus dat we weer terug in NL zijn) of in de vakantie zelf, dus we zijn benieuwd !

    En voor diegene die pasgeleden zwanger zijn geworden; GEFELICITEERD!
    En uiteraard voor die nog niet zwanger zijn maar het wel willen worden of daarvoor aan het klussen zijn, SUCCES!

    We houden elkaar op de hoogte en ik vind het fijn dat er mensen zijn die ook niets merken van zwangerschappen etc. :)
     

Deel Deze Pagina