miskraam voor kerst

Discussie in 'Miskraam' gestart door giens27, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giens27

giens27 Lid

3 nov 2008
    10
    0
    0
    :cry: ging ik afgelopen maandag met een brede glimlach naar de verloskundige voor mn eerste echo, kom ik huilend de kamer uit.
    ik was 10 en half week zwanger en had ook alle klachten( misselijk, zere borsten moe) Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien en geen hartje dat moest kloppen!huilen huilen en huilen. :cry:

nu is het afwachten wanneer ik begin te bloeden. :confused:
    ik hoop dat dit zo snel mogelijk gebeurd want het moet eruit.
    en dat net voor kerst. dit is mn eerste zwangerschap en ik ben echt heel bang dat ik nu geen kinderen kan krijgen.
    kennen jullie dit of hebben jullie dit ook mee gemaakt?

ik moets het ff kwijt...

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb gisteren ook een echo gehad ivm bloedverlies en mijn vermoeden klopte het was niet goed, dus ik heb ook voor kerst een miskraam gekregen. ik vloeide gister avond al. en dit was ook mijn eerste zwangerschap.
    ik denk nu er heeft iets niet goed gezeten met het vruchtje daarom stoot mijn lichaam het af. en dat koestert mij.
    ik wens je heel veel sterkte, en ik hoop dat het bij jou vlug op gang komt des te eerder kun je weer verder.

XXX Knuf Gusam

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb nu ook net voor kerst een miskraam gehad. Gisteren is het echt begonnen met flinke buikkrampen en veel bloedverlies. Dit was ook mijn eerste zwangerschap.

Veel sterkte allemaal

Liefs Nikkie

4. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    giens77, sterkte meis, wat een tegenvaller.
    Heel veel stertkte en ik hoop voor je dat het snel achter de rug is.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Helaas herken ik het ook. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met dit vreselijke verdrietige nieuws zo voor de kerst.

liefs trees

6. giens27

giens27 Lid

3 nov 2008
    10
    0
    0
    bedankt voor jullie berichtjes!het is fijn om het ook van anderen te horen die het ook hebben mee gemaakt!

ik heb medicijnen die het kunnen opwekken, maar ik wacht tot zondag...ik hoop dat het spontaan optreed!

7. LoveMeGirl

20 dec 2008
    46
    0
    0
    jeetje :(
    echt heel erg dat het dan vlak voor de kerst moet gebeuren he, veel sterkte in deze moeilijk dagen ..

ik heb 7 Juli zelf ook een miskraam gehad, 2 dagen beetje bloed als ik het afveegde maakten me zorgen dus mocht langs komen bij de verloskundige toen we daar zaten ging ik even na de wc omdat ik pijn kreeg & daar kwam ik er achter dat het mis was bij de ego zag je het duidelijk (was toen 8 weekjes)
    5 Augus toen kreeg ik erge pijn in me buik wij na de huisartsenpost daar kwamen ze er achter dat ik een verwaardeloosde urine weg infectie had & ook dat ik miss dus zwanger was daar een test laten doen die gaf niets aan 2 dagen later tog ma de verloskundige gebeld kon meteen komen (ik wist dat alles van me miskraam er uit was) daar lag ik dan bleek weer zwanger te zijn! hahahhaha
    dus na een miskraam ken je zker wel kinderen krijgen ;)
    ze zeggen dan ook na dat de bloeding weg is (dus alles er uit is als ware) dat je dan erg vruchtbaar bent (maar dat weet ik nie zker)

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    het Is altijd zwaar klote of het nou met kerst is of een doodnormale dag in augustus
    Ik heb er helaas ervaring mee
    Heel veel sterkte

9. Mariek84

Mariek84 Lid

6 dec 2008
    43
    0
    0
    Helaas herken ik ook je verhaal.. Ik heb afgelopen 19 december precies hetzelfde gehad, dacht 10 wkn 5dgn zwanger te zijn, ook 1e zwangerschap, ook kenmerken... maar helaas ook alleen een vruchtzakje te zien... Heb je ook een inwendige echo gehad? En moet je nog terug binnenkort voor een echo? De gyn zei tegen mij dat het 2 dingen kon betekenen; of ik ben veel minder lang zwanger dan ik dacht, of het is foute boel... Nu weet ik zelf zo goed als zeker dat het fout is, want ik had 10 nov een positieve test in handen, dus dan zou er nu echt meer te zien moeten zijn... Maandag 29 december moet ik weer terug voor een echo.
    Ik weet hoe een teleurstelling 't is, en hoe een rotgevoel je eraan overhoudt...
    Ik wens je veel sterkte hierbij!

Groetjes,
    Marieke

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik herken het ook meis...ook een MA met 10,5 week :cry:

Ik kreeg van de gyneacoloog ook cytotec pillen mee om het op te wekken, echter durfde ik dit niet en ben ik 5 dagen later, op 30 september, gecuretteerd! :(

Wens je enorm veel sterkte...ik weet wat een enorm verdriet en gemis dit voor je moet zijn!

Liefs, Eleni

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ook ik heb een ma gehad in september. Ben met 12 weken gecuretteerd. Ik was zwanger van een tweeling helaas :cry:

Een miskraam is heel verdrietig vooral als het lijkt dat het bij iedereen in je omgeving goed gaat behalve bij jou!

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

ik heb ook afgelopen zondag een miskraam gehad en dinsdag een bevestigende echo...

voor mij geen kerst dit jaar :( gaan wel bij familie langs op de koffie maar meer hoef ik ook niet... is allemaal zo vers...

het is idd mooi dat het lichaam het afstoot als het niet goed is maar daar is mijn verdriet niet minder om...dit kindje was zo gewenst!

sterkte deze kerst...

vind het fijn om hier meer te lezen van mensen die afgelopen week t zelfde hebben meegemaakt!

13. giens27

giens27 Lid

3 nov 2008
    10
    0
    0
    ik heb geen inwendige echo gehad. ben gister naar de gyn geweest voor de medicijnen en toen heb ik zelf nog een echo aangevraagd. gewoon puur voor mezelf. ze zei dat het vruchtzakje al aan het loslaten is en het dus Hoop, ik niet lang meer zou duren. ik wacht nog steeds dat het spontaan begint en anders begin ik zondag aan de medicijnen. suc6 maandag met de echo en ik hoop voor je dat het nog positief mag zijn!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meid heel veel sterkte!

Hier ook afgelopen dagen een miskraam.
    :(

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Wij zouden gisteravond het grote nieuws aan onze ouders gaan vertellen. We dachten dat het wel een leuk kerstcadeau zou zijn. Helaas moesten we ander nieuws aan onze ouders brengen, want gister begon ik te vloeien.
    Na een zwangerschap van 6 weken en 2 dagen ging het verkeerd.
    Ik heb direct de vk gebeld en zei vertelde dat het waarschijnlijk al afgestoten was. Ik word straks terug gebeld. De vk neemt nu contact op met de gynaecoloog voor een echo. Misschien kan ik vandaag nog en anders maandag.
    Wat doet dit pijn! Wat een kerst.
    Alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten, we moeten moed houden en gaan met opgeheven hoofd 2009 in. Ookal hebben we nu zoveel verdriet, de wereld is nog niet vergaan.

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Denk zeker niet dat je niet zwanger meer kan worden, ik heb 2 jaar geleden ook een MK gehad.
    En ik ben ondertussen toch bijna 26 weken zwanger.
    Het is niet leuk en zeker niet in deze periode maar probeer het positieve ervan in te zien en dat is dat de natuur een selectie heeft gemaakt en er iets niet goed moet geweest zijn met het vruchtje.
    Beter zo dan een gehandicapt kindje op de wereld zetten.
    Ik weet dat je hier nu geen boodschap aan hebt.
    Verlies de hoop niet en probeer het een plaatsje te geven.
    Sterkte

17. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Lieve meiden,
    heel veel sterkte toegewenst.

Dikke knuffel,
    Debora & Michiel

18. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    België
    hier typ ik graag voor jullie een opbeurend verhaal. Vorig jaar had ik op kerstavond nog een echo bij 12 weken. Helaas was het vruchtje paar weken ervoor gestoren. Het werd dan ook een kerst in mineur. Maar direct hierna was ik weer zwanger en heb gisteren kerstavond gevierd met mijn drie maanden oude dochtertje (3 weken te vroeg geboren). Ik hoop dat jullie volgend jaar ook kerst kunnen vieren met jullie baby'tje, reeds geboren og nog in de buik. Veel sterkte.

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ook hier vandaag is het misgegaan...

2 maanden op rij.. ik kan het niet goed bevatten.. onbegrijpelijk vind ik het dat het 2x achter elkaar zo mis kan gaan.... juist door de mk vorige maand had ik er nu zoveel vertrouwen in (al was de angst goed aanwezig) het gaat toch niet 2 x achter elkaar fout.. dacht ik nog...vanmorgen voelde ik de krampen.. zo herkenbaar van vorige maand..

waar ik vorige maand al een paar keer wat bruinverlies had gehad was er nu geen enkele waarschuwing.. hoewel ik nu korter zwanger was en ik het net wist doet het evenveel pijn...

Het vertrouwen in mijn lijf zal weer moet herstellen. we nemen even rust maar ik heb 3 prachtige kids en voor hun gaat ook de kerst gewoon door..voor ons dus ook..

tussen de eerste en de tweede heb ik ook een mk gehad.. dus denk niet dat je nie meer zwanger kunt raken.. het kan zeker wel...ook met prachtige afloop....

Sterkte voor jullie allemaal....

Knuf

20. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    ook ik herken het verhaal van jullie ik heb vorig jaar met 12.5 week ook een mk gehad, had met 8 weken echo gehad en alles was goed dus met 12.5 week weer echo met mijn vriend erbij en we gingen er met volle trost heen om onze kleine te bekijken maar mijn vriend zag het gelijk er was geen hartje te zien! het was al gestopt met groeien met 9.5 week, ook wij hadden heel veel verdriet en ben toen de volgende dag gecurriteerd!
    Maar na een half jaar ben ik weer zwanger geworden en is onze 2 de dochter nu 3 weken! dus na een mk zwanger worden kan echt!

Deel Deze Pagina