Tweede kind en opnieuw misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by groenvlindertje, Oct 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

Apr 25, 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik zwanger (+/- 6 weekjes) van ons tweede kindje. En ja hoor, de misselijkheid is er sinds maandag ook weer. Ik had gehoopt deze keer minder misselijk te zijn, niet te moeten overgeven maar niets is minder waar.

Momenteel neem ik gembertabletten die een klein beetje helpen. Verder proberen ik regelmatig te eten en niet te laat avondeten te nemen. Erg vervelend toch. Ook voor het werk want ik denk constant: 'Dadelijk nog iets eten anders moet ik weer naar het toilet lopen'. Voel me hele dag dus best rot. En ik weet het, het hoort er allemaal bij maar fijn is het niet.

Enige tips die nog kunnen helpen?

2. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij hielpen crackers of een halve banaan ook bij misselijkheid :)

3. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

Apr 21, 2014
    2,083
    295
    83
    Emmeloord
    Hier hielpen pruimen en ijskoud water. En gemberthee. Heel rustig aan doen en bedenken dat de weken snel voorbij gaan.

4. mc87

mc87 Actief lid

Apr 11, 2013
    336
    39
    28
    Female
    Cola kan helpen echt! Drink ik ook normaal nooit, maar hielp mij minder misselijk te zijn. En drinkyoghurt of karnemelk. Geen koffie. En ook Citroën thee. En tonijnsalade. En niet teveel haasten en voldoende slaap.

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Blehh, vertel mij wat! ik hoef niet over te geven, maar heb wel dat misselijke gevoel, en moe, zoooooo moe! Ben inmiddels in mijn 12e week dus hoop dat het over een week of 2 echt wel beter gaat. Al moet ik zeggen dat het misselijke nu wel af begint te nemen. heb alleen nog een slechte eetlust, vooral door een vieze (na)smaak in mijn mond, bah!!
    Ik herken het allemaal van mijn 1e zwangerschap en was er "geestelijk" op voorbereid dat het weer zo zou zijn, was dus idd ook zo.
    laten we hopen dat het snel over is, sterkte er mee!!!

6. groenvlindertje

groenvlindertje Actief lid

Apr 25, 2014
    158
    1
    18
    NULL
    NULL
    Crackers eet ik al en cola drink ik ook. Maar ik drink veel te weinig volgens mij. Krijg het alleen zo moeilijk binnen en dan nog binnenhouden. Hoofdpijn is er ook weer. Yoghurt is mss ook een idee.

Alvast heel erg bedankt!

Share This Page