Hoi hoi allemaal. Wij zijn weer aan het proberen, voor ons derde kindje. Elke keer is het even spannend als de eerste keer, hè. Op 16/12 eisprong gehad, gevoeld zeurende pijn aan de linker kant, ovu-test ook positief. Op 17/12 geen positieve ovu-test meer, wel zeurende pijn aan de rechterzijde deze keer. Dacht aan dubbele eisprong? Mss ook niet. Op 18/12 en vandaag 19/12 blijvende zeurende pijn, niet speciaal aan de zijkanten, overal een beetje, blijft dus aanhouden. Iemand ervaring mee? Mvg
Ik...en het begon op precies dezelfde dag als bij jou maar of ik toen ook mn eisprong heb gehad dat weet ik dus niet Ik heb vooral een heel zwaar gevoel in mn onderbuik Ik lees even mee
Hmm.. als je een posi ovu test hebt, betekent het toch dat het dan binnen 48 uur springt? Vandaar aanhoudende pijn misschien?
Normaal wel. Maar omdat ik de volgende dag geen posi test meer had, ben ik ervanuit gegaan dat het eitje gesprongen was. Ben ik mis?
Ik lees even mee Ben nu 8 dpo en heb ook steeds overal steekjes/pijntjes richting liezen, midden etc...
ik heb geen idee. Ben pas net gestopt met de pil. Gebruik geen ovulatietesten oid. Voor mijn vorige zwangerschap cyclus van netjes 28 dagen, dus daar gokken we nuook maar op. Dan is nod 28 dec. Ik gok dat dit gewoon bij het stoppen vd pil hoort hoor want zwangerschap zo vroeg voelen lijkt me onwaarschijnlijk
Ik heb wel eens dat als mijn eitje eenmaal is gesprongen ik een paar dagen zeurende pijn heb of buikpijn. Misschien was het een groot eitje en heeft hij een flinke klap gemaakt, daar kan je ook een bloeding van krijgen zei mijn gyn eens.
Hoi hoi. Ben weer terug. Sinds gisterenavond verkouden. Vandaag erggg verkouden. Snotneus, niezen, hoofdpijn, noem maar op. Heb gehoord dat deze verschijnselen rond de innesteling kunnen zijn. Heb da zelfs ene keer gehad bij een van mijn zwangerschappen. Heeft te maken met immuunsysteem gezakt omdat een eitje probeert zich in te nestelen. Heeft iemand ervaring mee? Of wil ik het gewoon veel te graag?
ik ben vandaag 3 dpo en mijn nod is 1 januari. Ik heb dat nu ook precies hetzelfde, ook vorige maand (alleen ben ik mijn eitje wel misgelopen, 29 cyclusdagen ipv 35 blijkbaar). Gelukkig deze maand hebben we heel flink geklust en op tijd voordat ik mijn ei had kunnen bereiken ook gelukkig. Voor mn ei had ik een beetje pijn bij steekjes (dus groeien). En nadat mn ei net gesprongen was, had ik de eerste 12 uur ongeveer geen pijntjes meer gevoeld waardoor ik het wist dat mn ei inmiddels gesprongen is. Na 12 uur mn eisprong gehad, kwam mn pijntjes weer terug maar wel heftiger en ik lag sinds 12 uur na ei sprong een beetje wel plat maar vandaag helemaal plat gelegen omdat het zooooo vreselijk pijn aanhoudt. Ook na eisprong had ik een beetje klein witte slijm op mn onderbroekje gezien
Ik had gisteravond een knaller van een ovu test. Gister overdag al krampen en vandaag weer de hele dag. Zelfs hoesten doer zeer daaronder. Net een combinatie van menstruatiekrampen en een hele week geen grote boodschap ofzo
Nee die doe ik straks. Er gaat vandaag toch niks gebeuren ivm mijn vriend zijn wisselende diensten helaas.
Aaaahh toevallig hahaha jaa ik wacht ook gezellig met jou mee. Ik laat het sowieso wel weten of het raak is, jij ook? 😳🤗🙈... Spannnd vooral voor het nieuwjaar 2017, prachtig toch?! Xx
Ja, zou een leuke kadootje zijn hè. Ik weet wel niet of ik zolang kan wachten om te testen. Zal waarschijnlijk paar dagen vroeger beginnen met testen. Ben altijd ongeduldig
Ik probeer meestal voort te testen, zelfs als er niets gebeurd. Gewoon voor mijzelf om te kijken of de ovulatie al voorbij is.
Hahhaha jaa ik kan me heeeel goed voorstellen hoor. Jaaa ik hoop het echt heel erg voor ons allebei dat we allebei zwanger mogen zijn op 1 januari (de volgende week zondag al wauw)