YES weer eerste menstruatie na miskraam!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marlee16, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Jeetje HOE blij kan je zijn met een menstruatie!
    Wilde het ff delen!
    Precies 4 weken nadat ik vruchtje van mijn miskraam vorige maand ben verloren ongesteld nu!
    Ben zo blij dat we bijna weer een poging mogen wagen. En HOE mooi...... ik heb mijn nieuwe eitje 1 januari weer ( app, klopt altijd heel goed bij mij! :D) Wat een mooi manier om het nieuwe jaar te beginnen! :D
    Ik wil alle meiden hier een hele fijne kerst wensen en een HEEL VRUCHTBAAR nieuwjaar!!!! XXXX

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Wat super fijn! & idd prachtige datum dat moet iets betekenen toch hihi :)! Veel succes & plezier aankomende maand, ik hoop op een positieve test over een maandje voor je!

Hier aan het wachten op de ongesteldheid zou ook erg blij zijn als het er is.. 1 dag te laat inmiddels

3. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Dankje princess! :D Ben je ook aan het "wachten" op je eerste menstruatie na een miskraam?? :(

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Wat een goed nieuws! Hopelijk is je snel een beetje geluk gegund.
    Fijne feestdagen!

5. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Nee dat niet, mijn lijf is heel vaag aan het doen, hormonen extreem laag.
    Ik ga voor een terugplaatsing van een cryo, zou in mijn eigen cyclus gaan omdat bij mij alles perfect werkte.. maar nog geen goede/normale cyclus gehad.. aankomende maand beginnen met hormonen maar dan moet eerst die ongesteldeid komen & afgelopen maand was ik maar 1 dag een klein beetje en ook veel te laat :(!
    Dus ben heel benieuwd waarneer het komt en of het überhaupt komt in het ziekenhuis zei de verpleegkundige ja nu maar hopen dat je ook ongesteld word.. later dacht ik huu das een rare opmerking waarom zou ik niet ongesteld worden? Toen ging ik zoeken op die bepaalde hormonen die bij mij dus erg laag zijn & kwam ik op overgang.... :(

6. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oh wat zenuwslopend zeg, Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben al 38 en heel erg bezig met "tijd"die ik nog heb. Gelukkig heb ik wel een erg regelmatige cyclus altijd van 25 dagen maar achter elkaar 2 miskramen :( Ik hoop dat je heel snel je menstruatie hebt meid! En dan een heel zwanger 2017!

7. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Ja snap wel dat je daar dan mee bezig bent inderdaad, ik ben 29:(..
    Ik hoop het ook & voor jou ook :)!

8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik hoop dat ik ook gauw z'n vrolijk berichtje mag plaatsen :(
    Super fijn voor je!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat fijn zeg. Dat iedereen in 2017 maar een mooie test in handen mag hebben

10. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Hier gister weer een licht positieve test in handen.. was aan het wachten op mijn eerste menstruatie na de miskraam maar na ruim 6 weken wachten toch maar een testje gedaan. Durf nog niet blij te zijn..

11. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Oh wauw! Wat mooi nieuws voor de feestdagen! Ik hoop op een goede zwangerschap voor jou! Ik snap dat je nog niet blij durft te zijn dat ga ik ook krijgen als ik nog zwanger mag worden. Misschien met 10 weken pas ofzo maar, ben bang dat het blij zijn op en af zal gaan de hele zwangerschap door...Je bent toch een beetje het vertrouwen in je lichaam kwijt;)

12. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Wat fijn zeg! Hopelijk gauw een mooie test in handen!

Deel Deze Pagina