Ik heb vandaag heel erg pijn in mijn liezen en vagina. Daarnet ging ik ook even plassen en zag licht bloed in mijn slipje en ook bij het afvegen. Zou ik dit moeten melden aan de verloskundige? Ik hoop maar dat het betekent dat de bevalling op gang komt. Ik heb het ook opeens zooo koud. Ik bibber ervan. Wie weet wat dit kan zijn?
Hi Gul Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar bellen met de vlk kan vast geen kwaad. Hopelijk gaat het beginnen!! Succes!!
Toen onze zoon geboren ging worden had ik dat wel, verloor ok wat licht bloed.. en ja de bevalling kwam toen op gang.. hopelijk voor jou nu ook!!! bellen zal ik gewoon even doen. gewoon om je gerust te stellen.
Zal het niet de slijmprop zijn? Ik begreep tijdens mijn cursus dat de prop dan vaak niet te vinden is maar dat je dus bloed ziet. In ieder geval moet ik in zo'n geval wel ziekenhuis bellen dus dat zou ik doen als ik jou was. Ik denk dat de bevallimg idd op gang komt Succes!!!
Bedankt voor de reacties. Ik heb net gebeld. Het zou inderdaad kunnen betekenen dat de bevalling op gang komt. Ik kreeg de tip om lekker warm te douchen en dan proberen te slapen om goed uit te rusten voor als de bevalling begint. En terug bellen als de bloedverlies meer is dan een paar druppels. Dat ga ik nu ook maar doen.
Helaas niets doorgezet vannacht. Maar mijn verloskundige belde net om te vragen hoe het ging en vertelde dat ze dacht dat ik vandaag of morgen zou gaan bevallen Ik hoop het maar Vannacht tot 4 uur niet geslapen maar daarna doorgeslapen tot 12 uur. Dus heb mijn slaap in ieder geval gepakt