zeurende pijn onderin m.n buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bertine14, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertine14

Bertine14 Nieuw lid

26 aug 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allen,

Sinds gisteren erg veel last van een zeurende pijn onderin m.n buik.
    Bij m.n linker en rechter lies.
    Ik ben vandaag thuis gebleven van m.n werk. Ik had vanmorgen flink last toen ik uit bed kwam:$..geen oog dicht gedaan.ik maakte me zorgen of dit wel goed was en of ik hier mee door kan lopen...verloskundige gebeld en ik kon meteen even langs komen...ze heeft een inwendige echo gemaakt..en alles bleek goed tezijn..kon het hartje zien kloppen :)..heel gaaf..was m.n eerste echo ben 6 wk en 2 dg zwanger..wat blijkt nu wat ik voel is BANDENPIJN...hebben meer mensen dit en hoelang blijft dit? volgens de verloskundige kan ik gewoon alles doen en hoef ik nergens rekening mee tehouden...ik dacht namelijk dat ik teveel had gelopen..maar of je nu veel of weinig loopt BANDENPIJN komt door de groei van je baarmoeder...

2. kimm2108

kimm2108 Lid

24 mei 2012
    82
    0
    0
    Jaa, ook ik heb daar last van. Soms heel erg vervelend. Ik heb het vorige week een paar dagen gehad en nu weer. Ik denk dat t je hele zwangerschap doorblijf je kindje groeit ten slotte je hele zwangerschap door. Fijn dat alles op de echo goed is! Ik moet nog tot vrijdag wachten voor de eerste echo! Sterkte met de pijn en geniet!

3. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wisselt enorm die pijn. In het begin door hormonen krijg je er last van en vaak aan het eind omdat alles zwaarder word en dergelijke.
    Toch is dat voor elke zwangere verschillend maar over het algemeen is het niet zo dat je er continu je hele zwangerschap last van hebt.

4. kimm2108

kimm2108 Lid

24 mei 2012
    82
    0
    0
    Oh, mn gynaecoloog zei dat wel. Maar ieder lichaam is anders dan ook weer.

Deel Deze Pagina