Hallo , Ik heb de vraag ook al aan een VK gesteld hier op het forum, maar heb nog geen antwoord. Misschien herkennen jullie er iets van: Ik heb nu sinds een paar weken vijf keer dit gehad: Heel vroeg in de ochtend, meestal tussen 5 uur en 8 uur, als ik nog lig te slapen word ik wakker van een zeurende pijn onderin mijn rug aan de zijkant. Het voelt als mijn nieren. Het voelt als een soort aanval en doet zoooo'n zeer. Na een tijdje, soms 5 min. soms een uur trekt het weg. Vanmorgen had ik het weer en nu voel ik het de hele ochtend iets zeuren. Als ik even loop wordt het minder en als ik weer ga liggen erger. Ik merk niks aan mijn urine en voel niks aan mijn blaas. Wie herkent dit? Groetjes
Toch maar even een testje doen bij de dokter...heb ik van de week ook gedaan omdat ik ook wat last had daar, daarbij VEEL drinken. Ik heb nu een kuur Augmentin gekregen voor een lichte blaasontsteking....maar heb de "normale" symptomen niet gevoeld..dus pijn bij plassen etc.. Succes
Ja ga maandag sowieso even naar de dokter, neem gelijk maar urine mee. Thnx. Ik las allemaal enge dingen op internet als nierstuwing enzo .. ik heb het namelijk alleen als ik lig of zit en niet als ik loop.
niet teveel op internet zoeken hoor. dan wordt je stapelgek! ( zegt de ervaringsdeskundige ) zou ook gewoon even naar de dokter gaan
Hopelijk geen nierstenen. Deze heb ik met mijn eerste zwangerschap gehad. Deze koliekaanvallen doen ook ontzettend zeer, je weet niet hoe je moet liggen of staan. Maar ik zou idd gewoon even naar de dokter gaan. Sterkte.
Hoi, ook ik heb precies rond de tijd dat jij het nu hebt pijn gehad aan linkerkant op plek waar nier zit. Vond het ook heel raar en had ook geen last van blaas verder. Ik ben zelf uit voorzorg goed water en zuiverende kruidenthee gaan drinken en het is in een paar dagen ook gewoon weer weggegaan! Hoop bij jou ook.
Nou, ben bij de dokter geweest maar ben niet zoveel wijzer .. mijn urine was goed. Het komt er op neer dat als ik meer last ga krijgen ik weer terug moet komen . hmm dus..
haai haai! ik heb het ook! herken precies je verhaal. ook smorgens op die plek pijn. Ben ook bij HA geweest en ook bij mij niks met mn nieren, urine is op kweek gezet. Maar het schijnen dus je banden van je baarmoeder te zijn. die zitten daar ook aan de zijkant, en dat kan dus verwarring opleveren, want daar zitten ook je nieren in de buurt. Ik denk zelf dat het komt omdat je buik een beetje hangt als je ligt op je zij. Daardoor worden de zijbanden van je bm opgerekt en dat geeft die irritante pijn. Als ik loop gaat het namelijk ook weg of wordt het minder. Hopelijk heb je hier wat aan wat bij mij wel helpt is een kussentje onder mn buik leggen als ik wakker wordt met die pijn. zodat je een beetje meer steun hebt! groetjes Muis
Hoi, heb zelf nierstenen gehad tijdens de zwangerschap en dus ook veel last van stuwing. Volgens mij is dit bij jou niet aan de orde, want je nieren zitten niet onderin je rug, maar boven het midden