Zeurende pijn rechts onderbuik. Ervaringen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leeuwtje86, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Ik ben 5 weken zwanger en heb sinds een paar dagen een zeurende pijn rechts in mijn onderbuik. Het zit net achter mijn schaambot en het lijkt uit te stralen naar mijn rechter bovenbeen. Zou je zo vroeg al kunnen voelen waar het kindje zich ingenesteld heeft? Ik weet dat aan de rechterkant mijn eisprong is geweest (eerdere bezoekjes gyneacoloog).
    Of zou dit een voorteken zijn van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik maak me een beetje zorgen...
    Wie heeft hier ervaringen mee??

2. Themar

Themar Actief lid

18 mei 2010
    127
    1
    0
    Hoi, ik heb een bbz gehad en die pijn die ik had was alles behalve zeurend. Was een felle stekende pijn. Maar... Als je t niet vertrouwd de vk, ha of zh bellen en vragen om een inwendige echo.
    Succes!

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik had het ook, maar dan links. Het voelde bij mij als een eisprong, beetje zeurende weeenachtige pijn wat uitstraalde naar mijn lies en bovenbeen.

Was ook ongerust voor een bbz, maar zoals je ziet ben ik nu bijna 23 weken zwanger.

Dus het hoort er bij, kan bandenpijn zijn.

4. Staten

Staten Lid

3 jul 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies wat jij nu beschrijft mamavan3bengels heb ik nu ook!! Weet alleen nog niet zeker of ik echt zwanger ben, maar ik voel me zo zwanger!

5. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Kun je al testen Staten?

6. Staten

Staten Lid

3 jul 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is as zaterdag. Ik heb heel eigenwijs gisteravond getest (4 dagen voor NOD en met avondurine). Toch kon ik een heel heel heel licht plusje zien. Manlief zag het na goed kijken ook... ik ben eigenlijk erg zeker van mijn lichaam..... Wat ik nu voel in mijn buik kan niet van aankomende menstruatie zijn, of ik moet me echt heeeel erg voor de gek laten houden. Ik heb me voorgenomen om vandaag niet te testen, en dan morgen met ochtendurine, maar ohhwww wat is dat moeilijk!!! Erg bang om teleurgesteld te worden na mijn miskraam in juli.... Jij alweer even onderweg zie ik.... heerlijk lijkt me dat!

7. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Ik denk ook aan bandenpijn hoor en dat is best vervelend. Je hele lichaam is plaats aan het maken he :)

8. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    @ Themar: Jeetje, wat erg zeg! Ik heb over 2 weken mijn eerste echo. Als de zeurende pijn niet erger wordt, laat ik het even zo. Ik zie trouwens dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat nu alles goed.
    @ Staten: Ik kon ook niet wachten (geduld...haha!) en heb 2 dagen voor NOD getest. Op Sensitest een heel licht streepje en Kruidvattest een dikkere streep. Aangezien jij al heeeel licht een streepje gezien hebt, zou ik het morgen gewoon nog een keer proberen. Ik zal voor je duimen ;) Succes!

Fijn dat ik ook positieve verhalen lees over zeurend pijn aan 1 kant van je onderbuik. We zullen het maar op bandenpijn houden. Over 2 weken weet ik meer, spannend!!

9. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Toevallig typ ik dezelfde klachten ook in het topic: zwanger zonder symptomen. Soms voel ik dus ook een vaag achtige, soms kloppende pijn. Als ik op mijn buik druk, waar ik de pijn voel, doet het geen pijn. Ik kan je weinig advies geven. Alleen mijn ervaring op dit moment delen. Succes meid! Hoop dat het niet iets geks is!

10. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Idd je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden, maar toch ergens, weten de meeste vrouwen het wel van zichzelf. Bepaald gevoel die je dan hebt.

En ik had zelf ook al een week voor mijn nod klachten bij alle 4 mijn zwangerschappen. Dus het zou heel goed kunnen.

Ook ik heb 2 miskramen tussendoor gehad :( Word je ook erg onzeker van....maar die onzekerheid heb ik nog steeds, dat het mis gaat :( Denk dat iedere zwangere dat wel heeft, tot de kleine pas in onze armen ligt :)

Zal voor je duimen ;)

11. Staten

Staten Lid

3 jul 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog iets harder duimen alsjeblieftttt....?!! Test van vanmorgen zag er niet goed uit.... 2 dagen voor NOD maar toch, had nu al wel iets verwacht :(

12. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Schat test nu gewoon met 2 dagen overtijd :) Je maakt jezelf gek zo :(

13. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Ik was twee dagen overtijd en had een heel licht streepje. Bij 4 dagen overtijd een streep! Dus ik DUIM voor je!

Deel Deze Pagina