Ik maak me even een beetje ongerust. Sinds gisteravond heb ik een constante zeurende soort menstruatiepijn. Ik kan niet zeggen dat het in vlagen erger of minder erg wordt, het sluimert steeds maar wat door. Vannacht er een paar keer wakker van geworden en bij het afvegen op de wc vannacht opeens wat bruinverlies, alleen bij het afvegen. (vanmorgen was het niet bruin meer trouwens) Nu is de pijn er nog steeds. Het is wel uit te houden, maar echt de pijn die ik eerder had als ik ongesteld moest worden. De laatste dagen heb ik wel steeds veel slijmverlies, maar dat schijnt normaal te zijn. Verder geen tekenen van slijmprop of wat dan ook. Zou er iets rommelen? Ingedaald ligt ze al een paar weken goed..In week 32/33 heb ik veel last gehad van indalingsweeën, maar die voelden wel anders dan wat ik nu voel.
Ik sluit me bij je aan met mn vraag; ik heb hier sinds gisteren ook lekker last van.. En bij het menstruatie-gevoel ook nog flinke harde buiken.. Iemand hier ervaring mee? Sofie
Dat kan wel eens de start van je bevalling zijn! Als je je er niet prettig bij voelt (ongerust) bel dan gerust even je VK. Misschien heb je al ontsluiting en heb je gewoon heel lichte weeën (had ik ook maar bij mij waren mijn vliezen gebroken dus ik twijfelde niet dat de bevalling begonnen was). Wat je eerst even kan proberen is onder de douche gaan. Als alles tijdens en na het douchen weer rustig wordt, heb je oefenweeën. Zo niet, toch even bellen. Stel je je er wel even op in dat de verloskundige geen haast zal hebben en dat anderen met meer spoed voorrang zullen hebben. Maar ze zal vast wel even komen kijken of misschien dat je bij hen langs kunt gaan. SUCCES!
Dankjewel! Ik zal zo even gaan douchen om eens te kijken. Zit eigenlijk gewoon te wachten op het breken van de vliezen, dat is tenminste duidelijk als voorteken! haha Sofie
Hmm t wil nie altijd wat zeggen.. ik heb al weken last van pijnen en vervelende gerommel daar.. Meer slijm verlies.. zelfs propje... Maar gebeurt verder niets..
HIer ook al 1,5 week gerommel. Vorige keer begon het met gebroken vliezen en dan weet je wat het is. Nu is het zo vaag en het zakt weer af. Hier ook niet een soort van weeen, maar meer krampen in de onderrug. Ook altijd als ik ongi moet worden.
Misschien is voor jullie de bevalling al begonnen, klinkt wel als een 'begin' zeg maar. Ik dacht namelijk dat menstruatiepijn een 'begin' kon zijn, en al helemaal als ik lees bruinverlies etc.
Hier rommelt het ook al af en aan. Ik vind het zo spannend. Maarja..het schijnt dat je het écht wel weet als het begint. Dus ik wacht het maar weer af..wat kan je anders
Menstruatiepijn hoeft dus geen begin te zijn van een bevalling? Ook niet als er bloed en bruin bij zit?
Heb er sinds gisteravond ook last van,maar bij mij komt het toch vrij snel achter elkaar en dan houd het ff aan en dan zwakt het weer,heb vannacht ook niet geslapen en nu zelfs bij het fietsen is het niet prettig meer terwijl ik daar gistermiddag geen last van had,enkel s'middags wel een klein sliertje verloren maar that's it.Het gevoel zit heel laag en begon ook steeds meer pijn tedoen,zware menstruatiepijn zeg maar.Ook is de wond van mij KS ook heel gevoellig,eerder ook geen last van. Vanmiddag een afspraak bij de gync.ben benieuwd wat daar uit komt
Ik herken die symptomen van ongiepijn en harde buiken ook heel erg. Ook het extra afscheiding heb ik. deze dingen duren ook al een paar dagen. De harde buiken doen bij mij geen pijn. die krampjes onderin lijken bij mij extra erg te zijn als ik achter de computer zit. Verder heb ik eergister veel last gehad van schoonmaakwoede. Nu heb ik juist nergens zin in. Ben nu precies 39 weken zwanger en uitgerekend op 23 jan
Vrijdag naar de gync. geweest alles zag er mooi uit ze was heel erg tevreden,heb die dag ook mijn prop verloren!,. En heb sinds gisteravond/nacht toch wel last van weeen,ze voelen niet meer aan als krampjes maar worden juist pijnlijker ze komen nu nog om de 20 min ongeveer,doorschietend naar mijn rug,..dus moet nog wel ff w8 met bellen,. Hoop dat het vandaag doorzet!