Bij de vorige zwangerschap was bij mij pco geconstateerd. Eerst a/d clomid,werkte niet, daarna iui. na 3 pogingen, zwanger geraakt. ( bijna 2 jr over gedaan) Nu is onze zoon 15 maanden. wij denken nu na over een tweede kindje. als je eerder pco hebt gehad, moet je dan direct de mmm in of kun je op de natuurlijke manier proberen. Ben net gestopt met de pil, eerst info opzoeken en de hormonen normaal ze gang laten gaan.
dat vraag ik me ook af, ik heb ook pco en we willen graag volgend jaar voor een 2e kindje gaan. dus ik lees ff mee
bij mij was de cyclus na de zwangerschap niet anders dan voor de zwangerschap, dus in mijn geval wel de mmm voor een 2e. heb bij de 1e eerst een LEO ondergaan, en daarna 3x 50 Clomid, en 1x 100 Clomid, was toen zwanger, en had van mijn eigen geen eisprong, dus was ook nooit meer ongi geworden na stoppen met de pil. na mijn zwangerschap, nada....geen eigen ongi te bespeuren....
Ik ben van de 1e ook zwanger geworden dmv clomid. Na die zwangerschap helemaal geen pil oid meer gebruikt. Nu heb ik wel weer een cyclus maar daar is jammer genoeg ook geen pijl op te trekken. Ik zou eerst even aankijken of het vanzelf weer op gang komt. Hier staan trouwens ook een aantal goed ervaringen. Zijn alweer een aantal meiden zwanger ondanks pco. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=64226