Hallo, Vanmorgen toen ik naar de wc ging kwam er opeens een " prop" helder bloed. Ik hoef pas zondag ongesteld te worden. en als ik ongesteld wordt verlies ik altijd eerst " troep' en een heel klein beetje helder bloed. en heb ik van te voren ook kwaaltjes zoals het koud hebben en een dag op de bank hang dag. Ik heb al wel vanaf vrijdag van die ongesteldheidsbuikpijn Ik herken dit dan ook helemaal niet. Na deze bloeding heb ik nog wel wat oud bloed verloren. en nog steeds die buikpijn. Terwijl ik dit normaal op als 3 heb. Ben ik denk je ongesteld of is dit een innestelingsbloeding? Of valt daar nog geen zinnig woord over te zeggen? alvast bedankt
Goedenavond, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar dat weet je pas, als je over een paar dagen een positieve test in handen hebt. Het kan ook het begin zijn van je menstruatie. Dus er is eigenlijk nog geen zinnig woord over te zeggen, maar ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding betreft! Ik ben benieuwd. Succes! Groetjes Monique