Zeurende pijnen en onrustige baby..HELP!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Miracle1990, Oct 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    ik heb een vraag.. ik weet niet wat ik moet doen namelijk..
    ik heb sinds een paar dagen nu, ontzettend vaak pijn in me buik, en dat gaat over in een zeurende pijn, dan moet ik afentoe echt het weg puffen maar het blijft terug komen:(
    Daarnaast is me baby iedere avond en nacht ontzettend druk, en trappelt er krachtig op los zodat ik mn slaap wel kan vergeten.. ik kan geen lekkere houding vinden om te liggen, want niets is goed en na elke draai gaat ze toch weer trappelen.. Wat kan ik doen, ik heb een kussen al geprobeerd,maar die raak ik snachts vaak kwijt.. dus helpt niet, kruik ook niet echt.. moet ik nu naar me VK gaan bellen, of wat?:(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

even je urine wegbrengen om te checken op een blaasonsteking.
    Ik zou het wel even melden aan je verloskundige als de pijn blijft.

Mirjam

3. Miracle1990

oke bedankt, ik zal even contact opnemen, de pijn is nu wel weg, maar toch.. wil wel weten wat het geweest kan zijn...
    zou het ook niet kunnen dat het een teken is dat ik rustiger aan moet gaan doen? want ik doe nogal veel.. vooral het huishouden, ik kan niet pauzeren, want dan doe ik vervolgens niets meer haha:) Zou dat er niet mee te maken kunnen hebben?

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja zou kunnen, als het met rust verdwijnt is dat zeker een optie. Als je zo'n bezig bijtje bent hoef je echt niet bang te zijn dat je door rustig aan doen helemaal niets meer doet lijkt me...!
    Verdelen van activiteiten is wel handig, ook straks als de baby er is, dan moet je ook vaak stoppen waar je mee bezig bent omdat ie honger heeft of aandacht wil!

Mirjam

5. Miracle1990

Ja das waar, dank je wel, ik heb me VK gebeld, en die zij ook dat ik gewoon rustiger aan moet doen, en als ik pijnen heb ook echt even niets meer moet doen alleen maar ff liggen of zitten, tot de pijn helemaal weg is:) dus gewoon gas terug nemen:)

Share This Page