Afgelopen maandag kreeg ik ineens een beetje rugpijn in het midden van mijn rug, geloof een beetje op nierhoogte! Nu heb ik 1 keer een urineweginfectie gehad en dat was wel wat erger maar zat op dezelfde plek eigenlijk. Heb de hele week maar een beetje aangemodderd maar vandaag de dag is het nog steeds niet over, merk niets geks aan mijn urine ofzo of dat ik vaker moet plassen......maar zou het toch iets van een blaasontsteking kunnen zijn? Heb wel wat last van obstipatie maar krijg je het daarvan in je rug? Als ik het maandag nog heb bel ik maar eens de ha want het word steeds moeilijker om mijn draai te vind en smorgens word ik al helemaal gebroken wakker pfffff Herkent misschien iemand dit?
De dingen die jij noemt kunnen allebei maar het kan even goed een spier zijn. Helpt warmte om de pijn wat te verlichten? Anders ff je urine na laten kijken maandag. Beterschap met je rug.
Ga zeker bellen maandag en mijn urine opvangen duurt wel erg lang nu en zit me van alles te bedenken wat het kan zijn, smorgens heb ik het heel erg dus is het misschien de matras van het bed? Ach ik zie het wel maar vind het stiekum wel een beetje spannend....