Beroerd in de nacht.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babs2, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ik voel me nu al een aantal nachten zo beroerd. Ik word dan wakker met een harde buik, kramperige darmen en een misselijk gevoel. Dit houdt zo een aantal uren aan. Herkenbaar voor iemand?

    Groetjes Babs.
     
  2. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb er geen idee van meid,ben je al lang zwanger?
     
  3. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Vreemd? Mijn banner is weg + de avatar. (?) Ik ben 39 weken zwanger.

    Babs.
     
  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je banner is terug ;) alleen de avatar nog niet. ;)

    Goh ik zou het niet zo direct weten meid,heb er niet zoveel ervaring mee.
    Misschien effe de vk bellen om raad morgen?
     
  5. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Niemand een idee?
     
  6. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Is je lichaam zich niet aan het voorbereiden op de bevalling? Een voorproces ofzo? Dat is het eerste wat in me op komt, maar ik zou gewoon de vk even bellen.
     
  7. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Lig je op je rug als je slaapt? Want daar kan je erg beroerd van worden, je knelt dan namelijk diverse banen naar je kindje en je benen enz af.
    Er is een mooie naam voor maar die ben ik ff kwijt.
    Slapen moet dus echt op je zij, als je dit al doet misschien is het wel maagzuur? Of heb je net als mij last van slapeloosheid? Dan word je gewoon misselijk van het niet kunnen slapen.

    Hoe dan ook het schijnt er bij te horen.....
     
  8. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    oh gelukkig! ik dacht dat ik de enige was....
    Het is heel herkenbaar, ongeveer sinds een halve week wordt ik ineens wakker (op mijn zij) en mag ik gaan rennen naar de wc...

    Heel erg vergelijkbaar met ochtendmisselijkheid in 't begin van me zwangerschap. Weet alleen niet wat ik er tegen kan doen. Ik moet dinsdag naar de VK en dan zal ik het eens vragen
     
  9. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Heb ik ook een paar dagen gehad. Er heerst weer zo'n virusje.... ik kreeg er zelfs 's nachts weeën van... verloskundige moeten bellen ! Het gaat nu weer beter.

    Sterkte meis,

    Danielle
     
  10. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb t niet alleen s'nachts, maar ook overdag.
    Ik hou het maar op een voorbereiding op de bevalling die eraan zit te komen.
    En die slapeloze nachten heb ik helaas al vanaf t moment dat ik zwanger ben.
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ja, heb ik ook last van. Alleen ben ik niet misselijk, dat heb ik soms 's ochtends even.
     
  12. Babs2

    Babs2 Actief lid

    6 mei 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Vk gaf als advies meer te drinken en vertelde dat je inderdaad beroerd kan worden als je op je rug ligt. Er komen dan aders die van en naar je hart lopen in de verdrukking te zitten en hier wordt je beroerd van. Vannacht is het gelukkig goed gegaan. Werd vanmorgen wakker op mijn re-zij en kon geen kant op van de pijn. Heel heftige stekende pijn in de linkerkant van mijn buik. Op zo'n moment kan ik me haast niet bewegen en breekt het zweet me uit. Geprobeerd te ontspannen, na een tijdje was de pijn weg. Pfffff.

    Babs.
     

Deel Deze Pagina