Vandaag 4 weken zwanger van ons 4e kindje! Op de 1 of andere manier zit ik nog niet op de roze wolk... ik blijf maar naar de testen staren, alsof ik het nog niet geloof. En zodra ik het weer wel geloof maak ik me zorgen om van alles. Hoe ga ik alles regelen met 4? Hoe gaat de omgeving reageren? Hoeveel gaat een nieuwe auto kosten en hoe gaan we een extra slaapkamer maken? Bij onze 3e woonde we veel kleiner en pastte er ook geen 3 stoeltjes in de auto, dus ik weet dat het allemaal wel goed gaat komen, maar toch is het ontzettend spannend
Van harte? Over de zorgpunten heb je al nagedacht neem ik aan voordat je aan het zwanger zijn begon? Of...is het een verrassing?
Nee geen verrassing 😃 en ja goed over nagedacht. Maar nu het zover is ben ik ineens een paniek vogel ! Ik had al maanden van tevoren de nieuw te bouwen kamer op papier ontworpen, wat nieuwe auto's bekeken enz.. zo goed voorbereid gingen we erin, dus misschien zijn het wel de hormonen 😉 Gelukkig heb ik een relaxte man die me gerust kan stellen 😊
Gefeliciteerd! Lijkt me geweldig om straks 4 kinderen te hebben, maar na deze zwangerschap houdt het voor ons op.
Gefeliciteerd! Lijkt mij ook een hele verandering hihi. Hoop dat je snel wat meer kunt relaxen en genieten.
Oh, dan had je het vast goed uitgedacht en is er nu niks om je druk over te maken! Hoppa, op die roze wolk. Enne...de omgeving heeft altijd wel wat te zeuren...dus dat is wel het laatste waar je je druk om moet moet maken
Ik zal vast wat meer kunnen relaxen als de omgeving het weet.. dan is dat maar achter de rug Bedankt allemaal, ik ben al bezig met de namen hihi
Hoi Alva, Van harte gefeliciteerd!! Ik ben ook vier weken zwanger van de vierde, alleen bij ons een grote verassing. Ik snap je angsten allemaal want heb ze zelf ook... Fijne zwangerschap!
Gelukkig ben ik niet de enige ! Bij de eerste was ik zo onbevangen, toen ging ik me pas zorgen maken toen de kraamhulp weg ging.. Op 1 paniekaanval na dan, de ledikant-opmaak-instructie van prenatal. Huilend mijn moeder opgebeld dat ik er niks van snapte en dat ik vast een belabberde moeder werd 😊
Hallo meiden, gefeliciteerd met je zwangerschap, wij zijn ook voor een 4e gegaan en vandaag positief getest, maar ook doodeng moet ik eerlijk zeggen. lijkt me leuk om over de zwangerschap te kletsen https://www.nodapp.nl/banner/blue-pink/s0/2016/5/9/zw-banner.jpg