Ik was vanochtend 4 dagen overtijd. Nadat ik woensdag een test had gedaan die een heeeel erg vaag streepje had (zo vaag dat ik dacht dat ik m me verbeeldde) heb ik vanochtend weer een test gedaan. Deze was positief! Hierna ben ik echter ongesteld geworden. Ik voel me ook echt zoals ik me altijd voel als ik ongesteld ben. Ik word er helemaal gek van!
Jeetje, wat vervelend! Ik weet (helaas) niets te vertellen over zwangerschap, misschien dat het een soort innestelingsbloeding is? Nu maar hopen dat het geen miskraam wordt... Succes!
Ja, ik heb dus wel het gevoel dat het een miskraam is. Het is volgens mij te laat voor een innestelingsbloeding en volgens mij kun je nog helemaal niet positief testen voordat je innesteling is geweest. Behalve dat voelde ik me tot 2 dagen geleden heel zwanger en sinds eergisteren helemaal niet meer.
Hoi , Bij mij is het een beetje anders... Ik ben nl de pil vergeten en heb onveilige sex gehad op een vruchtbare dag en het is helemaal niet de bedoeling dat ik zwanger word...Aangezien ik niet eens een echte relatie met die man heb. Rond de eisprong voelde ik allemaal krampjes en steekjes in mijn buik, dus ben ik met de pil gestopt want hoopte zo te testen of ik zwanger was. Maar ik werd ongesteld en voelde me tijdens mn ongesteldheid wel beter dan voorgaande normale ongesteldheids periodes.. nu de ongesteldheid begint weg te gaan krijg ik weer dezelfde symptonen als voor de ongesteldheid.... Ik heb gehoord dat er meerdere vrouwen de eerste maand gewoon ongesteld worden.. Officieel kan ik zondag de test doen.. Ik ga Maandag ook zeker één halen om zeker te weten dat ik niet zwanger ben.. Maar ik ben zeer benieuwd naar jou uitkomst dus ik hou het hier in de gaten.. Groetjes
Volgens mij kun je inderdaad nog ongesteld worden terwijl je zwanger bent als je kortgeleden met de pil gestopt bent. Maareh... waarom ben je met de pil gestopt dan?! Als je 1 keer de pil vergeet hoeft dat nog niks uit te maken... Zeker als je zegt dat je de pil op je vruchtbare dag vergeten bent: dat wil zeggen in week 2. Dan mag je er gewoon eentje vergeten, volgens mij.
Ik ben de pil de 3e en de 7e dag vergeten. En ik ben me er van bewust dat de kans klein is. Maar doordat ik die krampjes en steken voelde werd ik heel erg gestressed en ging ik misschien meer dingen erbij denken. Dus toen adviseerde mijn vriendin (apothekersassistente) me dat ik kon stoppen met de pil. Als er geen bloeding kwam dan wist ik het zeker en anders zou het maar weinig bloeding zijn. Dus zodoende ben ik gestopt met de pil...
Jemig dat is raar! Heb ik nog nooit eerder gehoord. Zal een erge teleurstelling zijn voor je. Waarom probeer je niet een andere test van een ander merk?
ik had een heftige innestelingsbloeding ! ik dacht nl ook dat ik ongi was geworden die dag zoooo balen naar cafe .... mezelf zoooo zat gezopen en achteraf ..... was dat dus toch een innestelingsbloeding ik wist niet dat dat zo gewoon/heftig kon zijn ! en zie mijn banner ! hoe het nu precies zit weet niemand maar zo moet het wel gegaan zijn bloeding was maar 1 dag dat wel maar echt zooo helder rood bloed en veel .... dus meid ik hoop het echt voor je ik had echter wel pas na 2/3 weken een posi test maarja dat is bij de een sneller dan bij de ander
Hallo.. Als ik jou was zou ik toch even 2a3 dagen wachten en dan nog een keer een testje doen als die dan weer positief is kun je,je dokter of een verloskundige opbellen het verhaal even vertellen en dan vragenvoor een eventuele vroege echo(heb ik ook gehad had ook bloedverlies bij me zoontje) Veel succes verder!
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik ook last gehad van helderrode bloedingen, wist niet waar ze vandaan kwamen, tot ik een patroon ontdekte! Elke keer wanneer ik gevreeen had met mijn vriend had ik bloed daarna? Misschien is dit bij jou ook wel zo geweest? En anders over een dag of 2 nog een x testen! Succes!
Balen, Marb. Ik heb in juni hetzelfde gehad; positieve test (heel licht, maar toch.. staat geloof ik nog in mijn album) en 2 dagen later toch ongesteld. Volgens mijn HA een vroege miskraam. Daarna wel weer gewoon normale cycli gehad. Hoop voor je dat je snel (weer) zwanger bent!
Dankjewel voor je reactie. Echt lief Het is alleen zo dat het niet in de planning zat om zwanger te worden. Wat dat betreft is het maar beter ook. Maar het voelt wel heel raar om zo'n positieve test te zien, terwijl je stiekem eigenlijk best graag zwanger zou willen zijn. En dat het dan toch niet (meer) zo is... Maar goed, over een paar jaar is beter. Dan is m'n vriend hopelijk ook niet meer zo bang