Hallo meiden, Ik wil dit even van me afschrijven.. Ik ben nu 7weken zwanger maar heb helemaal geen kwaaltjes. Ik heb woensdag mijn eerste echo en ik ben zo bang Bij de eerste zwangerschap van mijn dochter zij is nu 4jaar was ik zwak ziek en misselijk. Maar bij deze zwagerschap heb ik energy voor 100man! Ik ben zo bang dat het hier binnen in niet goed gaat Hebben meer meiden dit gehad in de tweede zwangerschap die zich helemaal op en top voelde? En moet ik me hier druk om maken of is het gewoon normaal dat ik misschien geen last van kwaaltjes heb? Ze zeggen toch altijd ieder zwangerschap is anders Groetjes
Klopt.. Iedere zwangerschap is weer anders! Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt hoor, maar geen kwaaltjes betekent niet gelijk dat het niet goed zit! Nu ik zwanger ben van de 3e voel ik mij knap beroerd! Terwijl de zwangerschap hiervoor een tweelingzwangerschap was! Je zou toch haast denken dat je je met een tweeling beroerder 'moet' voelen als bij een eenling .. maar niks is minder waar! Wat niet is kan trouwens ook nog komen he? Succes a.s. Woensdag!
Ik heb de eerste weken ook nergens last van gehad! Daarna begon de misselijkheid en heb ik weken geleefd op crackers en thee! Na 15 weken zakte het af en toen heb ik 5 weken lekker kunnen genieten zonder kwalen en daarna begonnen de rug/bekken klachten op te spelen! Geniet dus lekker van je zwangerschap!
gefeliciteerd met je zwangerschap en dat je je nog helemaal goed voelt! Geniet ervan. Heb ik ook gehad hoor en er is niks aan de hand. Ben inmiddels 16 weken zwanger en alles gaat goed!
Gelukkig ben ik dus niet de enigste die zich dan gelijk zo onzeker voelt. Ben er van de week achtergekomen dat ik na mijn mk gelijk weer zwanger ben geworden, heeeeeel fijn natuurlijk. Maar wat ben ik nu onzeker. Ik heb helemaal geen kwaaltjes, zelfs geen gevoelige borsten oid. Bij mijn dochter had ik ook alle kwaaltjes die je maar kunt verzinnen. Bij de vorige zwangerschap in het begin wel kwalen en plotseling waren ze weg, was dus een ma/mk.....(hoeft trouwens niet bij iedereen zo te zijn hoor). 25 okt krijg ik de 1e echo. Succes bij je 1e echo en ik ga duimen voor een mooi kloppend hartje voor je beeb!
Hier bijna 19 wkn zwanger en tot nu toe ook geen enkel kwaaltje gahd, voel me helemaal toppie! Merk echt niet dat ik zwanger ben, en mn echo's zijn toch echt allemaal goed.