ja dat is waar maar ik ga er pas vanuit als ik echt een positieve test in handen heb en dinsdag niet ongi ben of wordt alles kan nog he dus voor mijn gevoel ben ik niet zwanger tot t tegendeel bewezen is hihi
ik heb mijn eisprong eerder gehad als dat mijn banner dat aangeeft, daarvoor hebben we geklust. nou is het zo dat ik echt hele erge buikpijn heb en steken onderin mijn buik. en ik heb het gevoel dat alles heel erg onder druk staat zeg maar. ik kan dit vergelijken met hele erge menstruatiepijn. zoals ik zal zei heb ik rond zondag ofzo mijn eisrpong gehad en maandag had ik al een beetje pijn gister niks geen pijn en vandaag dus heel erg. ik moet soms gewoon krom staan van de pijn. en ben ook misselijk. heeft dit alles dan gwoon met de eisprong te maken of ........... ?
gisteren had ik me nod en vandaag nog steeds niks ben ook door de griep gepakt dus miss dat er iets mee te maken heb loop steeds naar de wc om te kijken ik ongi ben pfff als over paar dagen nog niks is ga ik weer test doen dus spannend voor de dames die gaan testen heel veel s6 en veel glitters hihi