hoi hoi. de titel zegt het al. ik heb na 17 dagen overtijd positief getest. met 3 testen.ik heb met 10 dagen overtijd getest die was nega en nu is het dus wel positief!nu heb ik naar de ha gebeld om dat doortegeven krijg in haar zelf.ik leg dus alles uit en zeg ze dat ze ze het vreemd vind omdat ik met 10 dagen overtijd negetief heb getest! wat moet ik hier nou mee ik was zo blij nu ben ik bang. liefs monique ik zal even proberen een foto van de testen te plaatsen
Hoi Monique, Als je 3 positieve testen hebt gehad dan mag je toch wel aannemen dat je zwanger bent! Ik zou nog een keer de HA bellen en dan vragen om een test door hem/haar te laten doen (ofwel bloed ofwel urine) misschien heb je een iets andere cyclus en was de eerste test daarom negatief! liefs Karin
Ben benieuwd naar de foto. Positief is positief zou ik dan zo zeggen. Je kunt misschien voor de zekerheid nog even een testje van een ander merk doen (clear blue digitaal bijvoorbeeld). Is die ook positief dan ben je gewoon lekker zwanger! Je zult niet de eerste zijn hoor, die pas laat positief test.
had je ha ook een verklaring dan waarom de test nu wel reageert op je urine? nu na schijnzwanger ook schijnhormonen? ik denk dat je gewoon zwanger bent, maar kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt. idd andere testen pakken, de digitale ofzo, het lijkt me dat je er daarna echt niet omheen kunt. je kunt alvast contact opnemen met een verloskundige en het daar voorleggen.
Nou meid, Dit ziet er voor mij ook als erg positief uit hoor! Vind ze erg duidelijk! Ik denk ook dat je cylcus toch iets anders geweest is. Gefeliciteerd! Liefs Sylvia
Bij Pete testte ik ook pas 6 dagen na NOD positief. Toen ik een echo kreeg met 9 weken en 1 dag, bleek ik 5 dagen korter zwanger te zijn. Hoogstwaarschijnlijk ik een latere eisprong en/of late innesteling gehad. Volgens mijn cyclus zou ik 24 september uitgerekend zijn. Volgens de echo zou ik 29 september uitgerekend zijn. Uiteindelijk ben ik op 9 oktober thuis bevallen.
Sommige vrouwen testen gewoon laat positief! Of je eisprong is later geweest dan je dacht. Hoe dan ook: dit lijkt me positief Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!
1000 procent positief! Van harte Gefeliciteerd! geniet er maar lekker van hoor!en schuif die testen eens onder haar neus stomme huisarts haha!
Nou die zijn zeker positief hoor! Misschien heb je je gewoon vergist in je cyclus en ben je niet al 17 dagen overtijd, maar pas net een paar dagen.
Nou je bent hartstikke zwanger hoor! 3 OVERDUIDELIJKE testen! GEFELICITEERD! En nu lekker genieten ervan! Laat die arts maar kletsen! Liefs, Daphne
hoi hoi heel erg bedankt voor de lieve woorden! en ik dacht toch echt mijn ei gevoeld te hebben op dag 13 maar dat zal dan wel later zijn geweest! ik ben nu toch ook wel erg blij ondanks wat de dokter zegt.