Zij was ook nog niet zo lang bezig met haar traject toch? Van wat ik er van heb gezien: mooie mensen, respect hoe zij om gaan / zijn gegaan met al die (moeilijke) momenten in hun leven. Uiteindelijk maakt het natuurlijk geen bal uit of je een man of vrouw bent, maar de persoon die je bent.
Ik ben ook aan het kijken. Ze krijgen de vraag: - kan je het nog steeds aan je zien (dat je man/ vrouw was) Ik vind Eveline wel echt nog man. Met lange haren en vrouwen kleren. Freddie en mick zie ik het niet aan, zij zijn gewoon mannen. Liz: de gedachte zou wel in mij opkomen dat het misschien een man is, vervolgens zou ik denken: welnee zal toch wel een vrouw zijn Loena en Bo. Aan loena zou ik niet twijfelen, maar ik zie nog wel mannelijke trekjes. Bo vind ik weer op de grens Rens vind ik gewoon Rens. Martin, die vandaag de operatie kreeg, vond ik al écht een man, ik kan daar geen vrouw in ontdekken
Hoe de ouders van rens er mee omgaan, petje af! Voor hun is het misschien normaal, maar vind het mooi om te zien.
Ik zit die v gisteren terug te kijken. Maar wat knap van die ouders van Stein/Suus. Ik denk dat als je het al zo lang je kind er is het idee hebt dat het niet klopt, dat het dan misschien minder moeilijk is? Maar het lijkt me zo heftig. En Liz vind ik echt mooi! Zou nooit weten dat dat ooit een man was. Ben dan bij Bo en Eveline erg benieuwd hoe ze er over een paar jaar uit zullen zien.
Ik vond die ouders van Stijn/suus er ook zo mooi mee om gaan. Je ziet echt wat een proces het is terwijl het voor suus zo vanzelfsprekend is met een eerlijkheid van een kind. Mooi programma.