iemand dit al binnen? en wat is dit ongeveer? ik was helemaal blij dat ik vakantie geld zou krijgen! Nu zie ik net mijn loon en nu ben ik zo blij niet! Heb net netto 600euro gekregen! verdien per maand netto zo'n 1100 euro! weekendje cp net betaald {verblijf} pff had tcoh wel meer verwacht!
Dat klopt volgens mij hoor, ong. een half maandsalaris toch? Of een hele? Sorry ben ook de kluts kwijt
Nee nu ik eraan denk ik het volgens mij geen hele. Maar ongetwijfeld iemand hier die het je goed uit kan leggen
is inderdaad 8% van je brutojaarloon, maar ja de belasting komt natuurlijk direct om de hoek kijken. je betaalt iets meer belasting hierover als anders. Ik krijg het vandaag of morgen uitbetaald, komt wel goed uit want maandag gaan we naar texel en we gaan lekker elke dag uit eten, want de vakantie komt er straks toch niet meer van.
8% van je jaarsalaris. Wat dus inhoud dat als je korter dan een jaar ergens gewerkt heb, je dus ook duidelijk stukke minder krijgt dan je maandloon! En zoals eerder gemeld, de belsting vind het heerlijk dat vakantiegeld! kus miek
Ik heb het al binnen. Ik ben natuurlijk blij dat ik iets gekregen heb. Beter íets dan niets natuurlijk, maar baal toch wel een beetje van de hoeveelheid belastinggeld wat er nog weer vanaf gegaan is. Er is gewoon nog 330,- vanaf gegaan! Dat vind ik erg veel. Nu kan ik er niet eens mijn vakantie van betalen (8 dagen naar Bulgarije of Turkije, we zijn er nog niet helemaal uit)!
hier komt het deze maand en is het de helf van mijn vriend zijn maandsalaris vakantie is al geboekt voor volgende maand joehoe 17 juni gaan we
hie is het een derde van mijn maandsalaris.... bij mijn vriend is het iets minder dan een derde van zijn maandsalaris.. samen toch goed voor een 2200 euro..kozijnen worden dus gezet binnenkort..geen vakantie voor ons dit jaar..
Nog een tip als je aan het verbouwen bent (misschien een beetje laat). Open een spaarloonrekening als je die niet hebt. Sluis het vakantiegeld (max 613 daarvan tenminste) daar naartoe (doorgeven aan je salarisadministratie) en laat het vervolgens deblokkeren voor je verbouwing. (daar mag je tussentijds voor deblokkeren) Dan is bruto opeens netto.
Hier ook iets meer dan de helft van een maandsalaris, maar ik ben er erg blij mee, kan ik mijn vakantie afbetalen hihihi.
tuurlijkkk ben ik blij met wat ik krijg altijd mooi meegenomen maar had gewoon gedacht dat het meer was! hier krijgt me vriend ook nog nauwelijks iets omdat hij idd ook een nieuwe baan heeft... grrr maja at andere hebben we natuurlijk al gehad he