30 weken en stuitligging, graag ervaringen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Starlady, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    30 weken zwanger bijna en we hadden een pretecho gisterenavond. Nu blijkt dat de kleine het goed doet, maar in een stuitligging ligt, graag ervaringen van jullie gevraagd...

Voor een 3 a 4 weken terug dacht ik wat is dit. De kleine draaide om. Ik dacht oke, nou dan ligt ze nu goed, met dr hoofdje naar beneden. Niet dus, ze ligt met hoofdje naar boven, billen naar beneden. De beentjes gekruisd bij dr billen.

Ze heeft nog even de tijd te draaien en dan zouden ze een poging wagen om dr te draaien, maar weet niet of die draaipoging niet zeer gaat doen e.d.

2. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ik zou je nog geen zorgen maken. Ik had ook een pretecho waarbijonze kleine in een stuit lag. Twee dagen later bij de groeiecho was hij alweer gedraaid. Ze hebben tot circa 34 weken nog ruimte om te draaien.
    Groetjes

3. jannik

jannik Lid

5 jan 2011
    5
    0
    0
    Mijn kindje lag ook in de stuit met 29 weken en nu ben ik 36 weken en ligt het als het goed is al twee weken goed, wat ik wel vervelend vind is dat bij onze vk ze niks willen vertellen omdat er nog genoeg tijd is om te draaien.
    Maandag zoiezo een echo voor de ligging(ze kon het niet heel goed voelen) en dan maar kijken of het gedraait is en of ingedaald.
    Anders moet ik voor een plan naar de gyn.
    Maar bij onze vk zeggen ze het kan draaien tot 36 weken dus je hebt nog even de tijd.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    ik zou me nog geen zorgen maken, je kindje heeft nog de tijd en ruimte om te draaien

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Mijn gyn heeft aangegeven dat bij een tweede het kindje langer de tijd heeft om zich goed te draaien en in te dalen. Je bm is nl. al eens opgerekt. Als je kindje met 36 weken nog niet goed ligt, doen ze vaak een draaipoging (althans in ons zh)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het bij mij zit (als ik je topic een beetje mag vervuilen): ik ben de vorige keer met 28+6 bevallen en dus nu langer zwanger dan ooit. Alles is nu m.i. nieuw voor mijn lichaam. Zou dit dan betekenen dat wat betreft indalen de "regels" gelden voor een eerste zw schap: dus dat dit vaak rond 32 weken gebeurt? Mijn kindje is verre van ingedaald en ligt ook nog in stuit

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier ook een kindje dat met 31 weken in stuit lag (bleek bij ons ook bij de pretecho) en 2 dagen later is ze alweer omgedraaid (toen had ik een echo in 't zh).
    De baby heeft echt nog alle tijd om te draaien hoor!

7. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Hier 2 kindjes in stuit...waarschijnlijk zullen ze nu niet meer draaien..maar er bestaat nog steeds een kans!!Met 31 weken kan t nog alle kanten op...
    Hier geen draaipoging ivm tweeling anders was ik er wel voor gegaan!!
    Gyn wil trouwens wel gewoon een stuitbevalling doen dus best spannend!!Ik hoop dat de kleine draait!

X

Deel Deze Pagina