bandenpijn of bekkenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Life in Pink, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Meiden,

Sinds een dag of 5 heb in enorme onderrug pijn. Het straalt een beetje uit naar mijn billen. Lopen, zitten en liggen doen allemaal pijn, ik kan dus geen pijnloze houding vinden.
    Is dit gewoon bandenpijn en gaat dit vanzelf weg? Of heeft dit meer met mijn bekken te maken? En kan ik dan beter de HA of de VK bellen?

Slik nu paracetamol, maar dit lijkt niet echt te werken, warme kruik hielp ook niet echt. Iemand een goede tip?

Groet Snoozie

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Klinkt als bekkenpijn. Ik heb het ook gehad. Bandenpijn vond ik lang niet zo heftig.

3. Life in Pink

Hoi Lientje,

Bedankt voor je reactie. Heb je toen gewoon tot je volgende afspraak bij de vk gewacht, of heb je eerder contact opgenomen?

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Da's nou bekkenpijn of eigenlijk pijn aan het heiligbeen..herkenbaar aan de "bilpijn".
    Dat kan je melden aan je vk...die kan als het heftig wordt je op ceasar therapie...maar in iedergeval stoppen. Als het nix doet heeft het geen zin om een melicijn te slikken, toch.

Ook op zw-gym krijg je vaak goede oefeningen om je heup te ontzien/trainen/ ontspannen erg fijn!

5. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

31 mei 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    Zijn ook klachten die mij bekend voorkomen. Ik heb last van bekkenpijn en ga hiervoor naar de fysio. Ik werk nu aanzienlijk minder uren dan voorheen en dan ook nog eens op therapiebasis. In het begin dacht ik dat het wel over zou gaan al die pijn, maar heb er toch te lang mee rond gelopen. Dit zorgde ervoor dat ik een aantal weken uit de running lag. Ik hoop deze week de ochtenden te kunnen werken en dit een beetje vol te houden. Maar de pijn is bij mij nog niet weg. Ik zou dus gewoon contact opnemen met je verloskundige, maar je mag tegenwoordig ook rechtstreeks naar een fysio toe gaan. Kijk je wel even of je hier goed voor verzekerd bent? Dat is ook wel belangrijk.

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Bekkenpijn, niet wachten op de volgende afspraak met de vk, maar meteen contact openemn, zeker als je paracetemol slikt..

En bedenk je lichaam zegt dat je te ver gaat dus minder doen (helaas komt vaak neer op veel minder). Zelf werk ik hierdoor al 7 weken niet meer en loop ik bij de fisio (hoef je niet voor doorverwezen te worden, je kan gewoon zelf bellen).

Succes
    Jooze

7. Life in Pink

Bedankt voor jullie reacties.

Gister na een huilbui van de pijn toch maar de vk gebeld. Zij zei inderdaad dat ik het heel rustig aan moet gaan doen. Het is dat ik nu vakantie heb, maar anders moest ik me ook ziekmelden van mijn werk.
    Maar rustig aan doen is erg moeilijk wanneer je in geen een houding normaal kan zitten. Liggen gaat nog het best, maar om nou de hele dag in mijn bed te liggen, daar wordt ik ook zo down van.
    Ik ga vanmiddag maar even de fysio bellen, liever er idd wat te vroeg bij, dan te laat...

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina