Hoi ik ben vanaf 12-08-2013 ziek gemeld ivm weeen met 30 weken. Nou zou mijn zwangerschapsverlof ingaan vanaf 6-09-2013, nu heb ik echter nog steeds geen bericht ontvangen van het uwv over mijn zwangerschapsverlof aanvraag mijn werkgever geeft aan dat zei op 15 augustus de aanvraag heeft gedaan ik ben inmiddels al met verlof. Heb wel een brief gekregen over dat ik 100% ziektewet uitkering krijg. Maar nog altijd geen bevestiging of goedkeuring van mijn zwangerschaps verlof. Wat moet ik nu doen? Ik sta ook nog altijd geregistreerd als ziek zijnde als ik op mijn uwv kijk. groetjes Veroniek
Beste Veroniek, Je geeft aan dat je nog geen bericht hebt ontvangen van UWV over je zwangerschapsuitkering terwijl deze al wel in is gegaan. Dit wil ik graag voor je controleren. Wil je daarom via een privébericht je telefoonnummer doorgeven, dan neem ik contact met je op. Met vriendelijke groeten, Yvonne UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare
Ik heb je een prive bericht gestuurd ben inmiddels bevallen van een zoon vandaar de late reactie dit is nou niet iets waar je mee bezig bent als je net bevallen bent. met vriendelijk groet Veroniek