Goedemiddag, Ik ben mij even aan het oriënteren op het aanvragen van een ZEZ-uitkering voor als ik in de toekomst weer zwanger mag raken. Een tijdje geleden heb ik deze vraag al gesteld maar nu ik het formulier voor de aanvraag downloade viel mij op dat het wat aangepast is. Er wordt namelijk gevraagd naar een KvK nummer en ik ben werkzaam als freelancer en sta niet ingeschreven bij de KvK. Is dit nu verplicht in te vullen om in aanmerking te komen? Alvast bedankt!
[FONT="]Beste Florina,[/FONT] [FONT="]Je bent freelancer en wilt weten of je verplicht bent het KvK-nummer te vermelden op het aanvraagformulier ZEZ.[/FONT] [FONT="]Als freelancer word je gezien als beroepsbeoefenaar. Dit kun je op het aanvraagformulier aangeven.[/FONT] [FONT="]Je hoeft als freelancer niet ingeschreven te staan bij de Kamer van Koophandel en geen nummer op het formulier te vermelden.[/FONT] [FONT="]Actuele informatie vind je op deze pagina[FONT="].[/FONT][/FONT] [FONT="]Je bent in ieder geval op tijd met je vraag.[/FONT] [FONT="]Ik wens je succes met je zwangerschapswens![/FONT] [FONT="]Met vriendelijke groet,[/FONT] [FONT="]René[/FONT] [FONT="]UWV Webcare Team[/FONT] [FONT="]www.uwv.nlwebcare[/FONT]