Iemand intresse in 13 avent bewaarbekers met dekels = 5 euro. Gebruikt voor hapjes en voor bewaren van bv in de vriezer. en avent flessen? 2x 125 en 2x 260 (5,-) of afsluitdoppen voor avent flessen? (bv om in de flessen Bv op te slaan) (6 stuks) (4,-) pb me even. oja tegen verzendkosten en anders af te halen in zoetermeer/ den haag. Kan ook komen brengen.
180 cc maar zet je hem in de vriezer kan je beter 160 aanhouden indien je bv geeft en bij vullen met ijsblokjes.
van bewaarbekers zijn er volgens mij geen grotere varianten. Ik bewaarde er naast Bv in ook warm eten. Waren me goedkope potjes en die gingen zo de vriezer in. Ze speelde ook met de potjes (deed er macaroni in, zodat het gratis schuddozen waren )
ik heb wel interesse in de bewaarpotjes. Weet jij hoe hoog de verzendkosten hiervoor zijn?? anders kan ik ze misschien beter nieuw kopen groetjes SUzanne
Ik ben wel geïnteresseerd in de afsluitdoppen voor de Avent flessen.Als je die nog hebt? Enig idee wat de kosten zijn voor opsturen? Gaan die door de brievenbus, ik denk het net niet he.
laartje die passen wel door de bus. Verzenden zal 2,30 zijn vanwege t gewicht. Zijn niet de doppen de platte doppen he. Google Afbeeldingen resultaat voor http://images.aanbod.be/foto/1/d/9/841639_m_1d9d1f59314ebcd966288e9f7fdfc152.jpg
Ja je bedoeld de doppen die je in de doppen doet zeg maar, toch? Oke die wil ik wel graag, kan je me rekeningnummer pb-en dan maak ik het over zodat jij ze op kan sturen.