Vrijwel nieuwe wagen, want deze is 16 januari 2013 geleverd. Helaas heb ik op deze wagen zeker 12 weken moeten wachten, en in de tussentijd moest ik toch met m'n dochter de deur uit. Ik heb deze complete kinderwagen dus ZGAN staan. Nieuwwaarde 699,-, doe dus een serieus bod! Dit krijg ik er natuurlijk niet voor, maar een serieuze bieding zou fijn zijn. Komt uit een rookvrij huis. Specificaties: Frame Inklapbaar reissysteem (reiswieg + kinderwagen) Duwstang in hoogte verstelbaar (75 ? 114 cm) Duwstang gemaakt van eco leer, antislip, verfraaid met een decoratief stiksel in dezelfde kleur als de bekleding van de kinderwagen Schokdemper aan de achterkant Voorwielen roteerbaar, met vaste stand Standard luchtbanden Central remsysteem Afmetingen na inklappen: Met wielen : 90 x 64 x 46 cm (hxlxb) Zonder wielen : 80 x 64 x 46 cm (hxlxb) Afmetingen uitgeklapt: 105 x 95 x 62 cm (hxlxb) Gewicht : 10 kg Diameter wielen: Voorwielen : 23 cm Achterwielen : 30 cm Kinderwagen Kan in voorwaartse en achterwaartse positie worden geplaatst Hoofdsteun verstelbaar in 4 hoogtes Voetsteun in hoogte verstelbaar 5 punts veiligheidsgordel Verwijderbare geventileerde zonnekap Voetenzak Gewicht : 12 kg (inclusief frame) Afmetingen: Rugleuning : 40 x 34 cm (hxb) Zitting : 27 x 30 cm (lxb) Voetensteun : lengte van 18 cm Reiswieg Kan in voorwaartse en achterwaartse positie worden geplaatst Hoofdsteun verstelbaar in 4 hoogtes Beschermingshoes Matrasje + bekleding verwijderbaar Wieg functie Voetenzak Gewicht : 5 kg Afmetingen : 27 x 75 x 35 cm (hxlxb) Autostoel Kan in voorwaartse positie worden geplaatst Beschermingshoes Matras + bekleding verwijderbaar Voetenzak Gewicht : 5 kg Afmetingen: Buitenmaten : 35 x 65 x 40 cm (hxlxb) Binnenmaten : 65 x 26 cm (lxb) Accessoires Boodschappenmandje Luiertas Afmetingen : 30 x 35 x 15 cm (hxlxb) Muggennet Regenhoes Enkel serieuze biedingen, hoef er echt de hoofdprijs niet voor, maar moet wel weg, staat in de weg!
Oh mooi!! Helaas heb ik geen hele wagen meer nodig...anders had ik het wel geweten! Moet je toch zeker wel 80% voor krijgen hoor!! Heb je de aankoopbon, en lever bon? Als bewijs dat hij nog zo nieuw is..dat scheelt ook
En voor de goede orde: ik hoef echt niet het volledig bedrag, als ik er een moeder blij mee kan maken die het financieel krap heeft, kan hij tegen een kleine prijs weg. Ja, aankoop heb ik, in mail... Liefs
Niet voor mezelf . Daarom ook verwijderd. Voor anderen is niet toegestaan.... Tja en dat is mod, foei haha. Had ik moeten weten! Voor mezelf was ik heel lang geleden op zoek tot ik er 1 kreeg inderdaad en deze weken later werd geleverd! Belachelijk.