Ik heb verschillende positiekleding hier liggen.. 3 witte voedings BH's van de Hema..mt. 75C 1 zwarte voedings BH van de Hema..mt 75C 1 witte meegroei BH van de Hema..mt 75C 1 zwarte buikband..mt 1 1 zwart-wit gestreepte buikband..mt 1 1 lila buikband..mt 1 1 positie spijkerbroek van de Pranatal.. mt S 1 zwarte positiebroek van Mamalicious..mt M 1 zwarte positie ribbroek van Miss Etam..mt 38 1 positie spijkerrokje van de H&M..mt S 1 MamaLicious shirt met tekst "Make love not war" mt S 1 Mamalicious shirt grijs met opdruk mt S 1 roze shirt van de H&M tevens te gebruiken als voedingsshirt mt S 1 Verstevigende witte buikband die tevens goed is voor bij bekkenklachten..Merk Anita Maat M 1 Nieuwe Prenatal Handkolf.. ik heb deze gekocht maar helaas niet kunnen gebruiken. 1 Angelsounds van Jumper.. Mocht je ergens interesse in hebben dan hoor ik het graag. Mocht u graag foto's willen zien dan zijn die wel aanwezig..maar dan hoor ik het ook graag Je kan ook kijken op marktplaats onder advertentienummer Advertentienr.:150848435 Via marktplaats kunt u ook bij mij anders advertenties komen en daar staan ook de foto's op..
hier de link van marktplaats. hier staan alle advertenties en alle foto's op. http://verkopers.marktplaats.nl/6909493
Dit is er nog !!!!! 3 witte voedings BH's van de Hema..mt. 75C 1 zwarte voedings BH van de Hema..mt 75C 1 witte meegroei BH van de Hema..mt 75C 2 broeken van de H&M maat 38 1 zwarte en 1 bruine! 1 bekkenband..Merk Anita Maat M 1 Nieuwe Prenatal Handkolf.. ik heb deze gekocht maar helaas niet kunnen gebruiken. Mocht je ergens interesse in hebben dan hoor ik het graag. Mocht u graag foto's willen zien dan zijn die wel aanwezig..maar dan hoor ik het ook graag Via marktplaats kunt u ook bij mij anders advertenties komen en daar staan ook de foto's op