xAdventure autostoeltje met adapters voor op de wagen!

Discussie in 'Autostoeltjes' gestart door MamaBibi, 2 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel

Autostoeltje xAdventure met adapter

De adapters zijn nog nieuw en nooit gebruikt, het stoeltjes ziet er nog keurig uit! Wij hebben hem niet meer nodig omdat wij een Maxi Cosi met Quinny Zapp hebben :) Doe een leuk bod!
    Op te halen omgeving Apeldoorn.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Die adapters kunnen die ook op een maxi cosi city en Adventure Swivell?

3. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Overijssel
    Ik zou het niet weten eerlijk gezegd! Ik heb heel even voor je gegoogled op internet maar kan het zo 1.2.3 niet vinden. De adapters liggen in de kelder dus ik zou morgen even kunnen kijken. En is er een verschil tussen de adapters voor een maxi cosi City of een maxi cosi cabrio? Als ze het zelfde zijn zou ik even kunnen kijken of hij in die van mij past (heb zelf dus cabrio).

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Voor zover ik weet, dan zit er wel een verschil in de City en Cabrio. Ze lijken wel enorm op elkaar, maar het klik systeem schijnt anders te zijn, althans dit zei een medewerker van Babydump onlangs tegen mij.
    We zijn daar geweest voor adapters, maar voor de X Aventure Swivel werd niet meer gemaakt volgens hen.

5. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Overijssel
    #5 MamaBibi, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    Hoi! Daar was ik weer! Heb even gekeken, op mijn maxi cosi past hij wel. Ik weet trouwens niet of hij wel op de swivell past... ik heb zelf een Carrier...

Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt woont kunnen we zo even passen. Ik woon zelf omgeving Apeldoorn.

Laat maar even weten!

--- Edit ---
    Net nog even verder gezocht op internet. Daar zag ik adapters voor de maxi cosi Citi die exact het zelfde zijn als de adapters die ik heb voor mijn cabrio heb (die ik vond waren voor op een quinny zapp (heb ik ook) maar het ging me even om het klik systeem waar je de maxi cosi op zet.)

6. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Overijssel
    Bwhaha dit geloof je niet! Ik heb helemaal de verkeerde adapters bij mijn kinderwagen gekregen! We hebben ze nog nooit gebruikt dus wisten ook niet of het op onze kar paste... nu ik zo even aan het kijken was en aan probeerde hoe hij dan op onze kar zou moeten... blijkt het een compleet ander merk te zijn (maar wel in een zakje van xAdventure...) Dus ik vrees dat ze op jou kar ook niet gaan passen! Mijn excuus! *ow ik voel me nu best dom!*

SLOTJE!!

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Haha, maakt niet uit! Ik zoek wel even verder.

8. MamaBibi

MamaBibi Actief lid

18 apr 2011
    300
    0
    16
    Overijssel
    Ik kwam tijdens het zoeken wel universele xAdventure adapters tegen!!! Klik hier
    Maar zoals ik van jou begreep past de citi daar niet op??? :( Want als ik google op adapter maxi cosi citi, krijg ik de zelfde soort adapters (bovenkant waar je de maxi cosi op vast klikt). Lijkt mij persoonlijk ook vreemd als de cabrio én de pebble wel passen maar de Citi niet... hmmm... Misschien eens vragen aan MaxiCosi.nl???

Deel Deze Pagina