Omdat ons dochtertje er niet in wilde slapen (is nieuwsgierig en wil alles zien wat niet kan in die wieg) doe ik hem weg! Klik op onderstaande link voor de advertentie en foto's! Marktplaats.nl > Mooie nostalgische wieg met toebehoren - Kinderen en Baby's - Babywiegjes en Ledikanten
Dames, ik heb even de advertentie verandert en dus nu weer een nieuwe link: http://fotos.marktplaats.com/kopen/3/1d/TkuiqcUqiiRQuqs4Nv22MQ==.jpg
Mijn richtprijs is eigenlijk om en nabij de €100,- (maar minimaal €80,-), simpelweg omdat ie gewoon nog heel erg mooi is (de lak is alleen een beetje eraf bij de ringen waar je het hemeltje doorheen doet en vastzet) en helemaal compleet met alles erop en eraan (1 dekbedovertrekje en 1 lakentje zijn zelfs helemaal nieuw! ) Daarbij kan je kindje er tot zeker 5 a 6 maanden in, want hij is best groot! Ik woon in Rijssen. Overijssel. Maar hoe gaat het met je? Leuk weer wat van je te 'horen' meid! Alles goed?
ja alles prima mag echt niet klagen! Rijsen is niet ver dus ga even nadenken als je hem ondertussen al verkoop no problem
Heb al wel een mail gehad van iemand maar die wil het hemeltje al niet en wil liever witte bekleding. Tsja, wordt moeilijk...
had je bericht over het hoofd gezien maar voor ons gaat het over. mannetje vind het ledikantje goed genoeg
Oke, dat is goed meid! Er zal vast wel een liefhebber voor komen! Hou me op de hoogte hoe het met je zwangerschap gaat, oke? Vind het hartstikke leuk dat je zwanger bent!