Dat zei mijn gyn dus ook... ik lipe in het ziekenhuis bij dr N zij deed de uitgangs echo en fm en zij gaf de medicijnen op. op het moment dat alle goed was werd er gebeld met dusseldorf en dan kreeg je van dr S..choltens te horen wanneer je pregnyl moet prikken en hoe laat en wanneer je punctie is..die punctie werd dan in dusseldorf gedaan onder algehele narcose...wel zelf betalen overigens ter plekke voldoen 200 euro.. als je weer wakker bent hoor je hoeveel eicellen er zijn gevonden.. op het moment dat jij je punctie krijgt gaat je man zijn ding doen 2 dagen later bellen voor bevruchtingen en datum en tijdstip van tp die ook in dusseldorf plaats vind. cryotp kan op 2 manieren.. of zelf thuis testen met de ovulatie testen en indie een smiley bel je en in overleg hoor je over wanneer en hoe laat pregnyl en wanneer cryo tp. of zoals ik gehad heb ga je voor een aantal echo's naar je gyn en als je bms goed is en je follikel goed dan bellen met dusseldorf en gaat het het zelfde als de rest pregnyl en dag en tijdstip tp.. vergeet niet om toestemming te vragen aan je verzekering... en indie je ah wil laten toepassen die kost 160 euro en word in nederland niet vergoed dus die moet je zelf betalen... '
Dankjewel silvia! Nu heb ik er een beetje beeld bij. Moet je de narcose altijd zelf betalen? Ik ben verzekerd bij onvz.
Hoi meiden, Na de negatieve verhalen over de nieuwe kliniek, wil ik toch graag een positieve vertellen. Deze week 2 keer gebeld naar de kliniek en meteen iemand aan de lijn gehad, ipv mega lang wachten. Toen de uitslag was dat ik geen eisprong had gehad kon ik meteen de volgende dag naar mvr ossenkoppele. Ik vond haar ontzettend aardig en begripvol. Ze heeft een echo gemaakt en toen bleek dat ik wel een eisprong heb gehad, jippie. Ze zei het baarmoederslijmvlies is heel erg dik, je gaat menstrueren of je bent zwanger. Nou dus afwachten, spannend. Maandag op prikles ivm starten puregon en pregnyl. Na de uitslag van het zaad van me man gaat ze kijken nog zo verder of starten met IUI. We zijn in ieder geval weer een paar stappen verder en ik ben blij met mvr Ossenkoppele als nieuwe arts.
Ik heb tot nu toe ook alleen maar lof over Hengelo, hoor. Fijne mensen die er werken. En ik heb de lange wachttijden (telefoon en ter plaatse) etc ook niet meegemaakt. Ben er nu 3x geweest. Allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. @Maaike: laten we hopen dat het prikken niet nodig is bij je @Silvia: bedankt voor de duidelijke uitleg. Fijn te horen dat ze samenwerken (Hengelo-DD) en ik waarschijnlijk niet op weerstand stuit als ik aangeef dat ik een afspraak in DD heb. Hebben jullie voor de 1e afspraak in DD al contact opgenomen met jullie verzekering? Het is echt een intake bij mij namelijk.... En prettig te weten dat echo's in Hengelo mogen gebeuren (en we niet elke keer naar DD hoeven). Grappig dat gyn in NL zeggen dat DD toch echt de beste plek is om zwanger te worden... Laten we het hopen! Succes allemaal!
Wij zijn eerst op intake geweest in dusseldorf.. toestemming pas later gevraagd ( we gingen er van uit dat we die 4e poging zelf moesten betalen namelijk) Daarna toestemming gevraagd..Narcose moet altijd zelf betaald worden contant...kan altijd proberen om bet later op te geven aan je verzekering.
@ all; Fijn dat er ook goede verhalen vanuit Hengelo komen..!! Ik verwacht ook dat ze steeds beter op rit krijgen! De artsen uit Almelo waren sowieso wel prettig om mee te werken! Zoals het nu lijkt zal ik over ong. 1,5 week voor het eerst naar de nieuwe kliniek gaan..!! Ben benieuwd hoe het daar eruit ziet..!!
@ krabje; Super! Ga zo door! Hoe doe je dat? Volg je een dieet of snoep je minder oid.. Ben benieuwd.. Ik wil ook graag een paar kilo eraf.. sinds ons trouwen in 2008 ben ik 7 kilo ofzo gegroeid, ik wil deze er ook graag weer af hebben..!!
Hoi meiden, Vanochtend prikles gehad, voelde er niks van, das weer geluk hebben met veel buikvet, haha. Voor de tijd een test gedaan, leek een streepje te zien opkomen maar uiteindelijk was het niks. Kom ik net thuis staat er wel een licht streepje, ik helemaal sprakeloos en nieuwe test gedaan. Deze was helaas negatief, dus zal het wel een indrooglijntje geweest zijn. Hebben jullie daat ervaring mee? Even voorzichtig het gevoel gehad zwanger te zijn, baal baal. Vind het wel vreemd allemaal, vanaf a.s. woensdag en dan twee weken terug had ik alleen maar negatieve ovutesten. Vorige week woensdag zag de arts heel dik baarmoederslijmvlies, zou toch ondanks de negatieve bloedwaarden een vroege ovulatie hebben gehad. Morgen moet ik theoretisch gezien toch echt gaan menstrueren, maar dan vind ik het nog raar dat ik een vroege eisprong heb gehad, dit klopt dan volgens mij niet. Als ik woensdag nog niet menstrueer bel ik wel met de kliniek. Ik hoop dat verder met jullie alles goed gaat, heb niet teruggelezen deze keer.
@Maaike: en? hoe staat het er nu voor? Nog een test gedaan? Van wie had jij prikles? Ik had het vorige week maandag. Maar jij schrijft dat je er niets van voelde..... Ik moest oefenen op een balletje en niet op mezelf. Hopelijk ben je zwanger...
Ploon, gister nog negatief getest. Vanmiddag om 4 uur uitslag bloed, ben zo gespannen. Laat het weten. Ik moest idd eerst oefenen op de bal en daarna in een plooi van de buik onder de navel. Maar meid je voelt er echt niks van, heel klein dun naaltje. Het kan natuurlijk voor sommigen anders zijn. liefs
@ Maaike; Aan het begin heb ik nooit zo'n last van het spuiten.. Maar hoe langer ik moet spuiten, hoe lastiger ik het vind worden.. Ik ben heel erg gevoelig voor blauwe plekken, heb soms dus ook aan beide kanten wat blauwe plekken. Scheel dat het nu winter is!! Spannend joh, vanmi uitslag..!! Laat je ff weten wat het is geworden!
We staan weer met legen handen. Nu eerst 1 week afwachten of ik ongi word en dan maar weer zien. liefs
Maaike dikke knuff! Oh krijgen jullie prikles op een bal en dan in je eigen buik? Mij werd het alleen uitgelegd maar moest niet zelf prikken. Een spuit klaarmaken moest ik wel daar doen. HIer verder geen nieuws.
@ Maaike; balen meid! Van mij ook een dikke knuffel..!! Bij mij werd het ook alleen uitgelegd..! @ all; Hier ook geen nieuws. Ik ga volgende week ongi worden en dan gaan we weer starten! Maar dat wisten jullie al!
@ all; nou meiden, nog nieuws onder de zon.. Ik heb van het weekend heerlijk geschaatst!! Vind de zon ook wel lekker, maar het schaatsen is toch ook wel heel erg gezellig?? @ Krabje; Hoe gaat het met afvallen? Vliegen de kilo's eraf?? Hoop het voor je.. Hier gaat het nog niet zo best..!!
Nee het gata slecht. Ik heb die kilo er al weer bij... Er zijn weer omstandigheden waardoor het wat minder gaat nu...