@ Krabje; gatsie vervelend meid! Hoop dat het gauw beter gaat met beide dingen..!! @ all; nog een klein vraagje; is het gebouw makkelijk te herkennen, staat het goed bij de deur ofzo..!! Ik heb ff op streetvieuw gekeken en dan krijg je een groot gebouw te zien! Ben heel erg benieuwd!
@beginneling, ik vond het de eerste keer lastig te vinden. Als je van de der valk komt, bij het stoplicht links gaat, het industrieterrein op, dan eerste rechts en direct weer eerst rechts. De weg helemaal uitrijden dan rij je de p plaats van de gebouw op. Voor het gebouw rechts en dan is de ingang aan de linkerkant. Wanneer moet je ook al weer?
@Maaike: wat balen zeg... Dus nog een week in spanning....? @Beginneling: het is idd een beetje vreemd te vinden, maar er staan wel bordjes, dan is het goed te doen. @Krabje: suc6 met het afvallen!! Ik heb ooit het BIO HCG dieet gedaan. Dat is me heel goed bevallen! Hier vandaag weer in Hengelo geweest. Was voor het eerst bij dr. O.ssenkoppele. Wat een leuke/lieve vrouw. Wie heeft haar ook al wel eens eerder gehad? Ze heeft een echo gedaan, omdat ik nog steeds niet ongesteld was (9e dag na het stoppen van duphaston). Dit is niet gebruikelijk. Uit de echo kon ze niet veel opmaken, maar dacht dat het schoon was (en ik had dun bmsv) en ze dacht daarom dat de nieuwe cyclus alweer begonnen was. Voor de zekerheid bloed geprikt en kreeg direct vanmiddag de uitslag (super hoor). Blijkt dat mijn menstruatie toch nog komt (progesteron gehalte was nog hoog). Dus ik mag nog steeds niet beginnen met prikken. Baal er wel wat van, hoor. Had maandag gebeld hierover en kon direct vandaag terecht. Echt goed! Ik ga zo lekker slapen. Welterusten allemaal!
@ Ellen, oke!! Bedankt! Ik zal het opschrijven, ik kom dan van de snelweg af en kan dan jouw beschrijving volgen.. Tomtom's vertrouw ik niet helemaal! Zoals ik me nu voel, gaat mijn ongi morgen doorzetten, ik moest zo snel een fm hebben, omdat ik meestal een punctie rond dag 9 heb..!! Ik heb een zeer snelle cyclus! @ Ploon; Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Ik heb in Almelo Ossenkoppele en Rekers gehad. Beide vriendelijke dames! Ossenkoppele heeft ook een keer de punctie gedaan, die deed ze heel erg goed.. Geen pijn oid gehad..!! Wat raar dat je nog niet ongi bent.. maar goed, dus even de bloeduitslagen afwachten!
Wij mogen 20 febr naar Hengelo. We proberen al 3 jaar een kind te krijgen, zonder resultaat helaas. We hebben geen idee waar het probleem kan liggen, dus zijn ontzettend benieuwd!
ploon, wij vonden dokter ossenkoppele ook heel fijn en er lief. Ze is heel begripvol. Jij zat ook te klungelen met je ongi, ik ben het dinsdag eindelijk geworden. Hoefde dus gister ook niet naar dr ossenkoppele voor een echo. Straks voor een echo om te kijken wanneer ik kan starten met puregon. ikmuziek, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Zijn jullie al drie jaar bezig voor een wondertje, zonder onderzoeken of behandeing in het ziekenhuis? krabje, gaat het met je? Wat balen dat het niet wil met de kilo's, dat blijft een lange strijd he, bah niks an.
Ikmuziek: welkom hier. Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen in Hengelo. Ploon: Sorry maar ik ben heel fel tegen die bio hcg kuur!!!! Begin daar ook aub nooit over tegen me. O.ssenkoppele is een hele aardige vrouw! Goede ervaringen mee!
Maaike: Het gaat even wat minder met me. De crematie gister was erg heftig. Die ongelukken op de A35 maken op mij ook heel veel indruk. Mijn schoonzusje is ook op de A25 verongelukt. Dus dat blijf ik een rotweg vinden. Straks moet ik naar de ha toe. Zie er heel erg tegenop, maar ik moet echt wat laten checken.
krabje, sorry ik had niet meegekregen dat je een crematie had. Gecondoleed en veel sterkte. Wat afschuwlijk van je schoonzus dan komt met zo'n vreselijk ongeluk alles wel weer heel dichtbij. Veel sterkte meid. Mag ik vragen wat je bij de ha gaat doen? Ik denk dat ik een stukje niet heb meegekregen. dikke knuffel
Van de ha vertel ik later wel. Wil er nog even niet aan denken. Er zijn meiden van een ander forum die ook hier lezen omdat ze weten dat ik hier kom. Ik wil niet dat ze het hier lezen
@ Maaike: Ja, mijn man durfde de stap niet te nemen. Ondertussen ben ik 35 kilo afgevallen zodat ik zeker weet dat ze niet over mijn gewicht gaan zeuren. Mijn zusje vertelde vorige week dat ze zwanger was. (eerder dan gepland). Dan krijg je wel een ontzettende dreun. En gelukkig voor manlief het moment om de stap te gaan nemen!
Krabje, sorry van al het vragen, sterkte met alles. ikmuziek, whaw wat goed zeg, 35 . kilo is echt veel. Zoveel wil ik er ongeveer ook af hebben. Jeetje hoe heb je dat gedaan. Fijn dat je man de stap nu wel durft te nemen. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. liefs
och sorry ik was al weer te snel. Kan me heel goed voorstellen dat je daar een klap van krjgt. Ga je niet schuldig voelen tegenover je zus, je kunt er niks an doen dat je het zo voelt. Zelf vind ik dat soms best lastig, dan vind ik mezelf een akelig mens net of ik het een ander niet gun.. Maar zo is het niet, het doet gewoon ontzettend veel pijn om elke keer van een ander te horen dat ze zwanger is en je het zelf ook zo graag wilt.
Hoi Maaike, Ik heb cambridge gevolgd, met repen en shakes. Het werkt echt! Ben nu sinds de zomervakantie van mijn shakes af, en ben nog stabiel kwa gewicht! Wel moet ik op blijven letten hoor, ben een echte emotie eter.... Vrijdag ga ik mijn zusje feliciteren. Zal moeilijk worden, ik wil graag open kaart spelen. Dat ik echt super blij voor ze ben, maar dat het voor mij vreselijk moeilijk is. Hopelijk heeft ze er alle begrip voor! Maaike, krijg jij nu nog een behandeling?
Ikmuziek, ik heb cambridge ook geprobeerd bij een mevrouw in Borne. Zij was wel heel fijn, maar vind het zelf moeilijk vol te houden. Ik ben door medicatie in 4 jaar 44 kilo aangekomen ik was altijd veel te dun, haha. Nu valt het echt tegen om ze eraf te krijgen. Ja wij staan onder behandeling sinds vorig jaar april. We hebben 9 rondes clomid gebruikt, ik heb pcos en dus geen eisprong en de schildklier was ook niet helemaal oke, nu als het goed is wel weer. We gaan nu starten met spuiten, ik moet nu zo na de kliniek voor een echo om te kijken wanneer ik moet starten. Mijn man's zaad is voor de tweede keer onderzocht en nu hoor ik straks of we zo verder gaan of gaan starten met IUI. Heel spannend allemaal. Heb jij wel een normale cyclus?
Zo net bij de ha geweest. Pff tranen zitten best hoog. Dinsdag was het helemaal erg, zo erg dat ik niet meer naar huis durfde te fietsen. Ik heb al een tijdje steken bij mjn hart in de buurt. En dat was dinsdag heel erg. Heb een half uur gefietst van prinsjes kdv naar mijn eigen werk, terwijl ik dat normaal in een kwartier doe. Was dus ook te laat op mijn werk, normaal ben ik altijd minimaal een kwartier te vroeg. Ik gad zo'n steken, trok door naar mijn arm, oksel, schouder. Dus even paniek. Net gebeld en kon dus terecht. Ha denkt niet gelijk aan een hartkwaal maar ze wil toch alles laten onderzoeken. Vanmiddag een ECG laten maken en maandag even bloed laten prikken. Zit me niet helemaal lekker. Aangezien we ook in de familie een genetische hartafwijking voorkomt. Het brugada syndroom Zie Brugada syndroom - ECGpedia Ik vind dit op zijn zachts gezegd doodeng...
krabje, hier word je idd niet vrolijk van. Fijn dat je serieus word genomen en meteen een ECG krijgt. Lijkt me erg beanstigend als je zulke klachten hebt. Ik hoop dat je snel meer zekerheid krijgt.
Net terug van de kliniek. Voel me een gezegend mens, met een goede echo met wachtende eitjes en goede uitslag van me man's zaad. Eerst drie rondes zo verder, als ik dan niet zwanger ben over op IUI. En vandaag starten met Puregon spuiten, ben benieuwd hoe dat gaat.
@ Krabje; Gatsie, wat lees ik toch alle nare verhale. Allereerst condoleerd.. Kan me voorstellen dat met 't ernstige ongeluk allerlei gevoelens naar boven komt!! Sterkte! Enne, gatsie, voor andere onderzoeken naar het zkhuis, ik hoop dat het allemaal positief gaat uitvallen..!! Fijn dat ze direct actie ondernemen! @ Maaike; ik dacht dat mijn ongi zou doorbreken, maar het is toch verre van..!! Dus nu nog maar ff in wachtmodus.. Mijn boobs doen niet meer zeer, dus zal morgen of overmorgen wel komen..!! Maar in mijn achterhoofd hou ik elke keer toch een klein beetje hoop, dat het toch nog spontaan is gebeurd! Maar goed, dat kan bijna niet! Fijn dat je vandaag een goede echo hebt gehad..!! Je gaat nu alleen puregon gebruiken, wat is daar de werking van?? Beetje nieuwsgierig, of wat bevordert er dan?? @ Ikmuziek; Wow, 3 jaar..! Kan me voorstellen dat manlief het lastig vond, ik had er ook een. Maar ik werd steeds slechter te pas, dus toen leek hem wel een goed idee om eens wat onderzoeken te gaan doen...!! Sterkte met alle onderzoeken.. En hoop voor je dat je op de normale manier zwanger kunt worden! Knap trouwens dat je zoveel kilo's bent afgevallen..!! Petje af!!