@ all; Nou het is zover..! Ben vannacht ongi geworden, had het gisteravond al door! We hebben voor morgen een afspraak staan.. Dus ik ben heel erg benieuwd. Hoop dat ik lekker veel eitjes heb liggen, dat is bij mij altijd erg spannend! Ben ook heel erg benieuwd hoe het er daar allemaal uit ziet! Ik heb er wel weer zin in, maar tegelijk besef je ook dat dit voorlopig de laatste poging zal zijn..!! Tis erop of eronder! Dat maakt 't allemaal wel wat spannender.. De 1e keer denkt, och ik heb hierna nog 2 pogingen..!! Maar goed, we zullen zien wat deze poging met zich meebrengt!
Beginneling heel veel succes! Hopenlijk is de laatste poging zeer succesvol. Mijn duimen gaan voor je draaien!
@beginneling: balen dat je toch ongesteld bent geworden. Maar wel fijn dat je nu weer verder gaat. Ik hoop het zo voor jullie! @ikmuziek: Wauw, 35 kilo. Knap van je! 3 Jaar zeg dat is lang. Goed dat je verder gaat nu. @Krabje: bah wat onwijs vervelend voor je. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Hier vandaag weer gebeld omdat de menstruatie zich nog niet aankondigt. Mag maandag weer komen voor een echo. En misschien willen ze me wel gewoon lukraak laten beginnen met spuiten. We zullen zien. Ben weer blij dat ze me zo snel weer terug willen laten komen.
Maaike wat een goed nieuws!!! Hoe ging het spuiten? Beginneling, spannend zeg!! We hebben vandaag de vragenlijst gekregen en ingevuld. Volgende week maandag (20e) dus naar Hengelo. Wat is jullie ervaring, komen de onderzoeken en de vervolgafspraken kort op elkaar, of is er een lange wachtlijst? Het kan me natuurlijk niet snel genoeg gaan...
@ Ikmuziek; Spannend, dus het gaat nu echt beginnen!! toen wij een afspraak hadden.. wij moesten net wachten tot na de zomerstop, kreeg ik meteen een echo.. enne we konden direct door als we wouden.. Maar we hebben toe afgesproken dat we de maand erop weer zouden komen. Moest toen bellen bij mijn bloedverlies. Toen hebben we nog wat onderzoekjes gehad, om te kijken hoe mijn cyclus was.. Eerst hoefde manlief nog niets te doen..! Behalve mij af en toe te verwennen
@ all; Vanmo in de nieuwe kliniek geweest! Dat ziet er heel anders uit, dan dat we gewend waren!! Vrolijke kleuren! Vanmo had ik dokter N.eve.. Kent iemand die.. Ze wist helemaal niets van mijn verleden (behandelingen), dat was dus even vreemd. Maar goed, we hebben een fm gehad, en aan beide kanten lagen 6 eitjes. 3 grotere en 3 kleinere, dus nu maar hopen dat de kleintjes goed mee gaat groeien! Ik vond dit al erg prettig, omdat ik niet veel op voorraad heb.. Ze hebben altijd gezegd, dat je het laatste jaar voor de overgang, nog maar 1 eitje hebt, dus ik ben nog niet in de laatste fase aanbeland. Vanavond meteen beginnen met spuiten, dus we gaan weer met het hele circus beginnen! As dinsdag moet ik weer komen..!! Manlief zat er gisteravond er even door.. normaal gesproken is hij altijd heel erg positief! Maar gisteravond was hij helemaal omgekeerd! Meestal ben ik negatief en hij positief, maar dat was helemaal anders. Hij baalt er gewoon van, hij zegt de kinderwens wordt door dit gedoe alleen maar groter, maar hij heeft eigenlijk helemaal geen zin in het zkhuis gedoe! Hij zei ook zo; ik wil zo graag een kleintje van mezelf in mijn armen hebben... Nou meiden, dat doet echt wel wat met je..!! Maar goed, vandaag laat hij er alweer weinig van merken, hij is een echte binnenvetter, dus als hij een keertje wat zegt, moet je er direct op ingaan, omdat hij dit niet vaak zegt..!! Maar goed, we houden alle moed! Samen kunnen we alles aan!! Fijn weekend meiden!!
BEginneling Dikke knuff. Tis wel slikken hoor als je je mannetje zo hoort praten. En ja N.even ken ik wel. Is een gyn van het zkh van Hengelo. Ik heb wel ervaringen met haar, maar das geen goede ervaring. Maar dat heeft meer te maken met de zwangerschap van prinsje toen. Ik heb gehoord dat ze op ivf gebied heel kundig is. Maar dat soort ervaringen heb ik niet met haar, ben alleen bij haar geweest in zkh met iui behandelingen
@ Krabje; Ik vond haar wel aardig, maar ze keek of er geen cystes zaten.. Benoemde wel dat ze wat eitjes zag zitten, maar wat ze aan de andere kant zag, zei ze niets over. Ik moest wel zelf naar vragen, nu ben ik door schade en schande wel wat brutaler geworden. Anders vertellen ze je soms helemaal niets! Maar goed, volgende keer heb ik een gyn uit Enschede.. Ik vind het maar niets, om elke keer iemand anders te hebben. Allemaal onbekenden, straks gaan ze dingen doen, waarvan ik weet dat het niet gaat werken.. Als ik kijk naar de vorige keren, hebben we volgende week zondag of maandag ws al de punctie.. Dus ik hoop dat ze mijn dossier er goed bijhouden..!! Maar goed, anders ga ik er wel wat van zeggen..!! Miss maak ik me wel zorgen om niets! Ja, ik vind het heel lastig als manlief zo praat, maar goed, hij doet het dan ook bijna nooit..!! Is soms wel moeilijk om wat terug te zeggen, maar goed een hele dikke knuffel werkt bij hem wel goed!!
Hoi allemaal, Vandaag weer een fm gehad en het zag er allemaal nog steeds goed uit. Ik heb 2 grote follikels, 2 wat kleinere en 2 die hij niet goed kon meten, omdat er een grote voor zat. Moet donderdag weer komen, dus dan zullen we wel meer horen!
@ all; Gisteren heb ik weer een fm gehad.. Er doen nog 5 eitjes mee.. Arts zat te twijfelen wat we gingen doen.. Dus moest ik even bloed prikken.. Dat was nog mooi laag, dus moet ik nog 2 dagen doorspuiten. Morgen weer een fm en zoals het nu lijkt hebben we maandag onze punctie! Dus weer spannende tijden! @ Krabje; volgens mij ging jij carnaval vieren toch?? Nou heel erg veel plezier!! Fijne dagen! @ de rest; hoe is het met iedereen.. tis hier zo rustig!!
Wat is het rustig hier.... Jammer!!! @Beginneling: weet je al meer?? Spannend. Hier de 1e dag carnaval erop zitten. Het was weer erg gezellig. Vandaag weer. Dinsdag is de laatste dag. Ga morgen wel werken. Spuiten gaat goed. Heb er helemaal geen last van. Niet van de prik, maar ook niet van de hormonen of dat ik iets merk dat er iets gebeurt in mijn lichaam. Hoe ervaren jullie dat? Fijne zondag nog!
@ Ploon; Hier is alles goed..!! Gisteren weer een fm gehad, en ws punctie van 3 eicellen. Dat valt dus een klein beetje teegen. Morgenvroeg hebben we de punctie.. Er zaten wel 2 grote eicellen, eentje van ong. 20 mm, en eentje van ong. 23 mm.. Arts zei ook dat de grootste het beste zijn.. Dus daar gaan we dan maar vanuit. Vandaag kwam het besef dat dit echt voorlopig de laatste keer is! Daarna is het gewoon ovet met onze droom. Zoals we er nu over denken.. Stiekem denk ik weleens aan een 4e poging. Maar manlief zegt dat ik niet op de zaken vooruit moet lopen, miss gaat het deze keer wel goed!! Dus lekker aan het carnaval vieren! Leuk en gezellig!! Fijn dat het spuiten goed gaat.. De 1e dagen vind ik het ook geen probleem, maar hoe langer in spuit des te lastiger ik het vind worden! Enne, de naald van de orgalutran is erg bot, dus dat is wel vervelend! Van de hormonen heb ik ook altijd weinig last van, manlief zegt dat ik er juist beter te pas van wordt! hihi!! Wanner mag jij weer heen??
Beginneling heb je al vaker punctie gehad op 3 follikels? Ik heb daar niet zo hele goede ervaring mee. Ik wens je wel heel veel succes! Carnaval was erg leuk. Zo even de nepnagels eraf weken en dan prinsje weer ophalen bij oma. Ik heb hem wel gemist, maar het was ook wel weer even lekker om even geen mama te zijn en gewoon ik.
@Beginneling: ik duim voor je dat het toch zal gaan lukken... Vanochtend de punctie. Ik ben heel benieuwd. En hopelijk is een 4e keer niet nodig. **duim duim duim** Ik heb morgenochtend de eerste FM. Heel benieuwd of de dosering een beetje goed is en hoe mijn lichaam erop reageert. En heel belangrijk: hoe dik mijn baarmoederslijmvlies is. Na de FM weer het carnavalspakkie aan... Vraagje: Is het echt heel belangrijk dat je elke dag op hetzelfde tijdstip spuit? Ik was gister later thuis en heb om 8 uur gespoten. De dagen ervoor om 7 uur.
@ Krabje; Ja, de 1e keer had ik 5 follikels en nergens last van, de 3e keer had ik ook 3 follikels; toen had ik wel erg veel last. Vandaag ook weer 3 follikels en een beetje weeig gevoel in mijn buik. Dus ik heb niet echt slechte ervaringen..!! Dus lekker carnaval gevierd! Het is ook weleens belangrijk om even wat voor jezelf te doen! Je ventje wordt door oma vast lekker verwend!! @ Ploon; Spannend hoor, ik hoop dat de meds goed zijn aangeslagen! Idd een keertje wat later spuiten is volgens mij geen probleem. Carnavalse verder!! @ all; Nou vanmo de punctie gehad. Viel me erg mee. Er zijn 3 eitjes weg gehaald en ze waren alle 3 ook goed. Zaad was ook goed. Morgen horen we of er een bevruchting heeft plaats gevonden! Dus weer spannend, maar grootste gedeelte hebben we gehad..!! We zijn ook blij dat dit nu achter de rug is.. We waren toch best wel zenuwachtig. We hadden vanmo dhr sterhuis, deze deed het heel erg goed en voorzichtig.. Nu lekker rustig aan doen, moet van manlief, nou ja, geen probleem natuurlijk!!
Hoi dames, Hier een heel kort berichtje van mij. We hebben vanmi slecht nieuws te horen gekregen.. 1 eitje was niet rijp, de andere 2 zijn niet bevrucht. Dus voor ons is het nu einde verhaal (voorlopig). We zijn er echt kapot en verdrietig van..!! Het is nu definitief! Ik kom morgen nog wel weer ff online, uitgebreider verhaal doen! Liefs
Oh nee beginneling.... Wat onwijs k^&^$#%t voor jullie. Wat baal ik voor jullie. **knuff**knuff**knuff** Hier vandaag 1e FM. Had een super leuke gyn. Dr. R.ee.kers. Kennen jullie haar? Ze legde alles heel duidelijk uit en nam alle tijd. Wilde ook eerst precies onze historie weten en wie we waren voordat we tot de FM over gingen. Het is nu dag 9 en mijn baarmoederslijmvlies is 6,5 mm (meer dan ik ooit heb gehad). Er zaten links meerdere kleine follikels, waarvan twee grote en de grootste is nu 11,7 mm. Rechts ook meerdere, waarvan één grote van 12,7 mm. Geen idee of dit heel goed is. Ik moet overmorgen weer komen voor een FM. Helaas niet bij dezelfde gyn, zij had geen plek meer. We krijgen nu dr. vd H.ei.de. Iemand ervaringen met haar? De gyn van vandaag begreep eigenlijk niet waarom ons is gezegd dat ze niet met ons het IVF-traject in wilden gaan. Zij heeft ons laten weten dat we dit mogen opstarten. De wachttijd is 2-3 maanden (ze heeft er spoed bij op gezet misschien wat eerder ..??). Zij zag er juist wel iets goeds in om dit nu direct te doen, omdat mijn AMH-waarde laag is. Hier zijn we heel blij mee. Nog een ander vraagje: Als er een IUI gepland staat, is het dan aan te raden niet meer te klussen thuis? Wat is het best? En daarna, na de inseminatie? Beginneling: denk aan je!!
Ploon v.d Hei.de is een man maar wel een aardige man. Re.ekers is ook erg leuk. Voor iui staats geloof ik ook een onthouding van 2 dagen. Vaak nog even klussen voor de pregnyl erin gaat daarna niet meer. Beginneling hoe is het nu met je? Ik blijf aan je denken. Wie heeft bij je de afspraak gemaakt voor de punctie? En wie heeft de punctie gedaan? Mijn 1e punctie was ook op 3 follikels en ook geen bevruchting. Vandaar dat ik ook tegen je zei dat ik er niet zo'n goede ervaring mee had. Hier is de ongi weer doorgebroken. Menn mijn buik doet flink pijn....