Hallo Ik heb afgelopen donderdag een IUI gehad. En nu vreselijk last van het plassen. Als ik bijna klaar ben met plassen is het een heel scherp gevoel alsof ze er in steken. Ook had ik gisteravond last van rillingen. Dit is gisterochtend begonnen. Wie heeft dit ook gehad? Wat kan het zijn? Wat kan ik hier het beste aan doen? Alvast bedankt
Ik heb geen ervaring met IUI maar heb je niet gewoon een blaasontsteking opgelopen? Zo klinkt het in iedergeval wel. Hoop dat je pijn snel over is en dat je natuurlijk snel zwanger mag zijn. Sterkte en succes!
Zit zelf ook te denken aan blaasontsteking. Alleen wat moet ik hier aan doen? Kan dit wachten tot maandag? En kan hierdoor de IUI ook mislukken? Heb er echt veel last van. Alvast bedankt
Klinkt idd als een blaasontsteking, je kunt in ieder geval alvast veel drinken maar als je klachten blijven moet je even naar de huisarts om je urine na te laten kijken. Volgens mij heeft het geen invloed op de IUI maar je moet er dus niet mee door blijven lopen.
Ik denk ook een blaasontsteking. Bel anders even met de huisartsenpost om te vragen hoe snel je er wat mee moet doen. Of je niet al kan starten met een kuurtje.
En dan door geven dat je vermoedelijk zwanger kunt zijn dan krijg je amoxiciline die mag je gewoon gebruiken
Ik heb al gebeld. Kan nu al komen. Amoxiciline mag ik helaas niet hebben. Even afwachten. Bedankt voor de reakties. Ga nu weg Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Zat onstekingswaarden in de urine. En er zat bloed in de urine. Heb een kuur meegekregen en ben heeeeeeel blij dat ik ben gegaan. Nu hopen dat de kuur snel aanslaat. En ik hoop dat het voor de IUI of zwangerschap geen kwaad kan. Heb het vermeld en dit medicijn mocht gebruikt worden. Nu de wachtweken in. En gaat het niet goed dan moet ik maandag naar de eigen huisarts. Ga nu even liggen ben er toch wel een beetje ziek van. Bedankt voor de reakties. Fijn weekend nog