Kan ik wel zwanger worden??!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dropke86, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropke86

dropke86 Nieuw lid

2 sep 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds 7 maanden ben ik gestopt met de pil. Verder niet heel bewust bezig om zwanger te worden maar toen ik gister naar de gynaecoloog moest, schrok ik wel van wat ze zei. Ik moest er heen voor een onderzoekje maar, nadat ze een echoscopie had gedaan, dat mijn eileiders rustig zijn en dat er geen follikels groeien zoals dat normaal zou moeten zijn. Kan ik nu niet zwanger worden of kan dit zijn omdat mijn lichaam nog aan het ontpillen is. Ik dacht er later pas goed over na en heb t niet meer aan haar kunnen vragen.

2. Wondertjes

Wondertjes Bekend lid

19 sep 2011
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met zo'n vraag zou ik echt je gynacoloog zelf raadplegen....die heeft het gezien en het is haar vak. Zoek het ziekenhuis op op internet en het nummer van afdeling gynacologie....daar uitleggen waarom je belt en vragen of je op het telefonisch spreekuur van de betreffende gynacoloog mag!!!!!

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik sluit me aan bij wondertje. Hier moet je niet mee blijven lopen, maar duidelijk vragen.

4. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Ik zou dat gaan vragen aan je gyn...denk niet dat wij daar antwoord op moeten gaan geven.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Follikels groeien rond je eisprong, dus er was nu gewoon nog geen sprake van een eisprong.
    Als jij wel gewoon ongesteld wordt, heb je doorgaans gewoon een eisprong, dus waarschijnlijk hoef je je niet zoveel zorgen te maken :) Als er wat aan de hand was geweest, zou er vast wel iets van een vervolgafspraak of onderzoek met je besproken zijn....
    Maar bel je gyn voor de zekerheid, dan weet je het 100% zeker.

Deel Deze Pagina