Hallo. Ik heb sinds een paar dagen dat mijn aderen op mijn armen en benen beter zichtbaar zijn. Zou dit bij een mogelijke zwangerschap kunnen passen? Verder momenteel weinig klachten. Heb zondag mijn NOD.
Nee, dat lijkt mij niet. Ik zou niet weten wat voor verband er tussen een zwangerschap en aderen in je armen en benen is. Hier heb ik ook wel eens dat ze opeens veel duidelijker zichtbaar zijn. Geen idee waar dat aan ligt. Succes!
Goh eerlijk gezegd zat ik ook precies met de zelfde vraag, zit nu week voor nod en het is me erg opgevallen die aderen vooral op mijn onderarmen waar ze normaal erg die zitten en nooit gezien heb zie ik nu plots dikke en veel blauwere aderen, kan natuurlijk van alles zijn maar was me erg opgevallen verder alleen buikpijn en vieze metaalsmaak tot nu toe, spannend hoor afwachten
Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook, maar toen stond ik er niet bij stil. Het kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Had er ook niet eerder iegs van gehoord ofzo. Blijft raar.
Nee dat is geen teken, tenzij de aderen rondom je borsten en in de buurt van baarmoeder en buik zitten, dat had ik zelf wel. natuurlijk hoop ik wel voor je dat je zwanger bent