zichtbare aderen op armen en benen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieflief, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hallo.

Ik heb sinds een paar dagen dat mijn aderen op mijn armen en benen beter zichtbaar zijn. Zou dit bij een mogelijke zwangerschap kunnen passen? Verder momenteel weinig klachten. Heb zondag mijn NOD.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, dat lijkt mij niet. Ik zou niet weten wat voor verband er tussen een zwangerschap en aderen in je armen en benen is. Hier heb ik ook wel eens dat ze opeens veel duidelijker zichtbaar zijn. Geen idee waar dat aan ligt. Succes!

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Denk eerder door de warmte... Dan komen aderen dichter bij de huid te liggen...

4. Mnurse

Mnurse Lid

5 jun 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh eerlijk gezegd zat ik ook precies met de zelfde vraag, zit nu week voor nod en het is me erg opgevallen die aderen vooral op mijn onderarmen waar ze normaal erg die zitten en nooit gezien heb zie ik nu plots dikke en veel blauwere aderen, kan natuurlijk van alles zijn maar was me erg opgevallen verder alleen buikpijn en vieze metaalsmaak tot nu toe, spannend hoor afwachten:D

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook, maar toen stond ik er niet bij stil. Het kan natuurlijk gewoon toeval zijn. Had er ook niet eerder iegs van gehoord ofzo. Blijft raar.

6. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Nee dat is geen teken, tenzij de aderen rondom je borsten en in de buurt van baarmoeder en buik zitten, dat had ik zelf wel. natuurlijk hoop ik wel voor je dat je zwanger bent :)

Deel Deze Pagina