Geen behoefte om andermans ondergoed te zien, niet boven de kleding uit en niet door de kleding heen! Bah!
Ja, een zichtbare string is smerig. Maar wanneer zie je die dan? Ik heb alleen maar strings en hipsters en beide zijn nooit zichtbaar. Ook niet als ik buk ofzo. Ik heb gewone broeken aan met een riem, misschien daarom?
Ja, ze zijn niet onzichtbaar nee.. Maar normaal gesproken is het de bedoeling dat je een string juist niet ziet.
Vind het geen gezicht, ik zag het een keer bij een medewerkster in een supermarkt die op haar hurken een vak aan het vullen was Vond het echt geen porem hebben.
Zoals zo velen al zeggen: not done! Als iemand bewust zijn/haar ondergoed boven de broek laat uitkomen vind ik dat verschrikkelijk. Als het met bijvoorbeeld bukken zichtbaar is dan vind ik dat ook niet erg charmant maar dan stoor ik me er niet echt aan. Vaak zie je ook vrouwen met zo een doorschijnende blouse en dan doen ze i.p.v. een hemdje alleen een bh (liefste nog met een afstekende kleur) eronder. Voor de dames die geen strings dragen, dragen jullie dan ook geen strakke broeken of maakt het je niet uit als je de naden van het ondergoed ziet?
Bij spijkerbroeken heb je dat niet zo snel, en voor de stretch stofjes hebben we altijd nog van die flimsy hipster broekjes e.d. waarbij de stof echt niet dik genoeg is om randjes door te laten schijnen.
Nou, ik doe dit zelf niet (draag strings en hipsters) maar ik kan je wel vertellen dat ik het kwalijker vind om een string boven een broek uit te zien loeren dan een paar ondergoednaden door een broek heen Maar goed, ik zit dan ook zelden naar andere vrouwen hun achterste te staren op "naden" Die uitstekende string wel ja, daar kun je in sommige gevallen niet omheen.
Nee, niet meer eigenlijk sinds de kids geboren zijn. De naden van een onderbroek zie je echt niet door een spijkerbroek als hij goed past. Als ik een heel strakke broek draag (bijna nooit dus), draag ik een boxer eronder. Sommigen vinden de randjes van een onderbroek misschien geen gezicht, maar persoonlijk vind ik dat je dan teveel op anderen let. Bovendien, als iets al geen gezicht zou zijn, is het wel een string bij iemand met een te dikke/slappe kont (maar leef en laat leven).
Ik vind het echt geen gezicht als je dat boven je broek ziet uitkomen sorry, Nou ben ik ook niet echt een type wat snel strings draagt...
Afgrijselijk vind ik het als onderbroeken bovenuit steken, een keer zag ik een man bukken die al rond de 55 jaar was en wat ik zag was een rode string...jakkes. Ik bekeek hem gelijk met andere ogen haha.
Ja, ik vind het ordinair. Vooral als je geen maatje 36 hebt en het is een oude versleten string haha! Ik draag altijd heup hipsters.
Ik draag altijd een string behalve bij jurkjes dan draag ik hipsters. Ik draag strings omdat ik het vreselijk lelijk vind als er ondergoedlijnen door mijn broek te zien zijn. Een string boven een broek vind ik ordinair maar een onderbroek boven een broek vind ik ook geen gezicht. De oplossing, broeken die hoog genoeg zijn, goed aansluiten of een riem. Of je nu een string draagt of een onderbroek.