Zichtbare string vulgair??

Discussion in 'De lounge' started by mb90, Apr 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Geen behoefte om andermans ondergoed te zien, niet boven de kleding uit en niet door de kleding heen! Bah!

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, een zichtbare string is smerig.
    Maar wanneer zie je die dan? Ik heb alleen maar strings en hipsters en beide zijn nooit zichtbaar. Ook niet als ik buk ofzo. Ik heb gewone broeken aan met een riem, misschien daarom?

3. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    :(

Ja, ze zijn niet onzichtbaar nee.. Maar normaal gesproken is het de bedoeling dat je een string juist niet ziet.

4. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Vind het geen gezicht, ik zag het een keer bij een medewerkster in een supermarkt die op haar hurken een vak aan het vullen was ;) Vond het echt geen porem hebben.

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Zoals zo velen al zeggen: not done!

Als iemand bewust zijn/haar ondergoed boven de broek laat uitkomen vind ik dat verschrikkelijk. Als het met bijvoorbeeld bukken zichtbaar is dan vind ik dat ook niet erg charmant maar dan stoor ik me er niet echt aan.

Vaak zie je ook vrouwen met zo een doorschijnende blouse en dan doen ze i.p.v. een hemdje alleen een bh (liefste nog met een afstekende kleur) eronder.

Voor de dames die geen strings dragen, dragen jullie dan ook geen strakke broeken of maakt het je niet uit als je de naden van het ondergoed ziet?

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou dat vraag ik me dus ook af dat is pas geen gezicht..

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik zou haast zeggen: duh! (Ja dus)

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Bij spijkerbroeken heb je dat niet zo snel, en voor de stretch stofjes hebben we altijd nog van die flimsy hipster broekjes e.d. waarbij de stof echt niet dik genoeg is om randjes door te laten schijnen.

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

Jun 30, 2013
    1,089
    0
    36
    Female
    Noord Brabant
    Nou, ik doe dit zelf niet (draag strings en hipsters) maar ik kan je wel vertellen dat ik het kwalijker vind om een string boven een broek uit te zien loeren dan een paar ondergoednaden door een broek heen :p

Maar goed, ik zit dan ook zelden naar andere vrouwen hun achterste te staren op "naden" ;) Die uitstekende string wel ja, daar kun je in sommige gevallen niet omheen.

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Nee, niet meer eigenlijk sinds de kids geboren zijn. De naden van een onderbroek zie je echt niet door een spijkerbroek als hij goed past. Als ik een heel strakke broek draag (bijna nooit dus), draag ik een boxer eronder.
    Sommigen vinden de randjes van een onderbroek misschien geen gezicht, maar persoonlijk vind ik dat je dan teveel op anderen let. Bovendien, als iets al geen gezicht zou zijn, is het wel een string bij iemand met een te dikke/slappe kont (maar leef en laat leven).

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Nee, ik heb er ook nog nooit opgelet of iemand naden van een onderbroek heeft...

12. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,044
    0
    0
    Ik vind het echt geen gezicht als je dat boven je broek ziet uitkomen sorry, Nou ben ik ook niet echt een type wat snel strings draagt...

13. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Afgrijselijk vind ik het als onderbroeken bovenuit steken, een keer zag ik een man bukken die al rond de 55 jaar was en wat ik zag was een rode string...jakkes. Ik bekeek hem gelijk met andere ogen haha.

14. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Omg hahahahaha

15. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Ja, ik vind het ordinair. Vooral als je geen maatje 36 hebt en het is een oude versleten string haha!

Ik draag altijd heup hipsters.

16. Amare

Amare Niet meer actief

Wat moeten de mensen die een grotere maat hebben dan volgens jou dragen?

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik draag altijd een string behalve bij jurkjes dan draag ik hipsters. Ik draag strings omdat ik het vreselijk lelijk vind als er ondergoedlijnen door mijn broek te zien zijn.

Een string boven een broek vind ik ordinair maar een onderbroek boven een broek vind ik ook geen gezicht. De oplossing, broeken die hoog genoeg zijn, goed aansluiten of een riem. Of je nu een string draagt of een onderbroek.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Gewoon een degelijke onderbroek. :D:p ;)

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Broeken die zo strak zijn vind ik op zich al not done!

20. Amare

Amare Niet meer actief

Sorry hoor, maar er is toch niks zo sexy als dit:p:p

Share This Page