Bij een gewone skinny jeans zie je al strepen als je een gewone onderbroek aandoet. skinny jeans is toch niet not done?
Ik heb echt geen problemen met ondergoednaden, ook niet onder een skinny. Als het ondergoed goed past en iemand geen 4 billen heeft zie ik echt het probleem niet. Strings vind ik daarentegen sowieso ordinair en ZEKER als ze boven de broek uit komen. Ik heb gezegd.
Voor onder een spijkerbroek draag ik wel strings, of een boxer. Maar ik zorg altijd dat er geen ondergoed te zien is. Ik stop mijn hemdje goed in mijn broek, en koop goedpassende broeken die geen opening van 5 cm hebben aan de achterzijde, wat je weleens ziet.
String zichtbaar boven skinny jeans waar strak kontje in zit? = sexy String zichtbaar bij dikke kont? = onsmakelijk!
Al het ondergoed dat boven kleding uitkomt vind ik niks.... of het nou een string, hispter, boxer, onderbroek of een tent is en of je nou superslank of superdik bent.... Het heet niets voor niets ONDERgoed Zelfde geld voor bh's trouwens.... Die horen gewoon onder je kleding, halve cups er bovenuit of van die M.arlies D.ekkers dingen, ik snap het niet hoor.
Marlies Dekkers vind ik ook zo ordinair. Heb laatst gelezen dat ze failliet is, vind je het gek als je je eigen ontwerp 1000 x kopieert.
Maar waarom zijn strings sowieso ordinair dan? Tis toch ook gewoon ondergoed? Ben wel benieuwd waarom je dit vind
String boven een broek, eeeeh nee bah. Een mooie string, dus niet zo'n reetveter vind ik niet ordinair hoor. Supersexy juist. Maar ik draag het liefst mooie hipsters. Zit lekkerder.
Tja, waarom vind ik iets ordinair? Omdat ik er bepaalde associaties bij heb? Ik kan er wel over uitweiden, maar dan noem ik alleen maar zaken die een ander misschien tegen de borst stuiten. Ik vind ze iig niet charmant.
Ik vind het ordinair. En ik verbaas me er vaak ook over dat mensen dit in bepaalde situaties niet inzien. Kijk, als je dat nog een keer bij het uitgaan doet omdat je 'sexy' wil zijn, nou ja... Mijn stijl is het niet maar oké. Maar wij krijgen dus ook om de haverklap stagiairs (basisonderwijs!) die met zichtbaar ondergoed rondlopen. Dat vind ik echt miet kunnen.
Okeey, ja dat kan hoor. Heb er zelf nooit bij stil gestaan omdat je ze normaal ook niet hoort te zien... Misschien draagt maxima ze ook wel of een kak madam of een aso wijf. Ik wist gewoon niet dat men hier een idee bij heeft omdat ik dacht dat iedereen ze kon dragen. Ik iig ook, maar niemand die dat zou zien want bij mij komen ze niet boven mn broek uit
Ik vind het ook echt niet kunnen nee. Dan denk ik meteen bah bah.... Je ziet soms wel eens mensen lopen die dit bewust doen. Dan denk ik... wat willen jullie nou? Overkomen als een slet? Ja dat lukt dan behoorlijk goed. Tuurlijk kan het een keer dat het iets er bovenuit komt.. maar vind het geen gezicht. Zelf heb ik ook geen strings, alleen maar boxers.