Een arts mag geen lange mouwen hebben ivm hygiëne. Bij een echte arts zouden zijn tattoos dus niet bedekt zijn. Hetzelfde geldt voor verpleegkundigen. Een tattoo bedekken met een horloge of armband kan ook niet. Ook weer hygiëneregels.
Wat een domme foto en helemaal wat een ontzettend domme tekst. Totaal ongeloofwaardig. Heel normale mensen hebben tatoeages. Alleen: persoonlijk vind ik het echt geen gezicht, ik vind het meestal lelijk en er zijn Bijbelse redenen om er niet voor te kiezen (maar die gelden alleen voor mensen die zich iets van Bijbelse redenen aantrekken) Moet je eens in Australie kijken. Daar is het populairder dan in Nederland en slechter gereguleerd. Daar lopen heel want mensen rond die er uitzien alsof hun kleine zusje eens lekker los mocht met een permanente marker...
Ik hoop niet dat je Aboriginal tattoo's bedoelt, want dat is echt mooi! Net als Maori tattoo's. En dat uit de mond van iemand die Westerse plakplaatjes echt niet mooi kan vinden.
Oh nee! De Aboriginal tatoeages zijn net als de Maori en Papua heel mooi! Dat is echte kunst! Nee, ik heb het over de 5-flessen-wijn-per-3-personen-op-een-avond-types die met een dronken kop de boel laten onderkalken. En vaak hepatitis er gratis bij krijgen.
Wij hadden een leerling (verpleeghuis) en in de zomer bleek dat ze haar hele bovenlichaam inclusief armen getatoeëerd had. Ik vond het heel erg wennen!