Zichzelf slaan, normale ontwikkeling?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MinnieJ, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Over tandenpoetsen: dat is hier nooit zo'n probleem. Hij mag zelf zijn tube Teletubbie-tandpasta vasthouden. En tijdens het poetsen zing ik het Teletubbieliedje. Dat moet ik ongeveer 4x zingen om een minuut te poetsen en meestal redden we dat wel. Soms kom ik niet verder dan twee keer. Maar het gebeurt maar heel zelden dat het helemaal niet gaat.
    Vooralsnog ga ik niet dwingen of forceren als hij een keer niet wil. Die paar keer dat het gebeurde, ga ik heel even wat anders met hem doen en probeer het dan na twee minuten nog eens. Het is nog nooit voorgekomen dat hij dan weer weigerde. Als ik ga dwingen, ben ik bang dat hij er een hekel aan krijgt en vaker moeilijk gaat doen. Ik houd het dus liever een beetje leuk.

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

tupp ik zal dat ook eens proberen, wij gaan altijd gekke bekken trekken maar hij vindt het niet altijd grappig. Ik ga jouw manier eens proberen, ik ken het liedje van de teletubbies alleen niet maar dan bedenk ik wel wat anders:p

Arme ventje is ziek sinds gister :( .. ontstoken oogjes, verkouden, en dan lijkt er ook een tandje door te komen, zo zielig!

Deel Deze Pagina