Wij hadden box met hogere bodem, vanaf dat ze een week was lag ze daar wel eens in in haar wipstoeltje, lekker in een dekentje gewikkeld en met een zacht muziekje op. Ze lag dan beetje te kijken en luisteren. Slapen in de box hebben we nooit gedaan, dat hoort in je bed vinden wij! Toen ze een maand oud was legden we haar als ze lekker wakker was ook even in de box zodat ze wat kon spartelen en rekken, naar de mobile kijken. ze vond de box altijd erg leuk en fijn, al snel ging ze meer koekeloeren, tegen knisperboekje aan'slaan'. Nu is ze bijna 9 maanden en is de box neit meer zo favoriet!
Vanaf dag 1. In het begin sliep ze ook wel eens in de box, sinds een paar weken niet meer. Ze ligt er zolang in als ze zelf aangeeft het leuk te vinden.
Tja...als ze huilt, gaapt, in slaap valt, jengelt dan heeft Anouschka het niet meer naar haar zin. Als ze dan in slaap viel liet ik haar gewoon liggen. Dan bij wakker worden eruit. Je kan natuurlijk ook een paar keer per dag een bepaalde tijd in de box ...net wat je wilt.
Vanaf het begin. Eerst alleen, zodat ik even mijn handen vrij had om de fles te maken. Toen hij meer wakker werd, had ik meer van dat soort momenten: toilet, koken, etc. Zo is het langzaam opgebouwd.
Mijn zoontje vind er pas vanaf een week of 4 iets aan in de box. Eerder kon hij zich er echt niet in vermaken en was het huilen geblazen. Als hij het leuk had gevonden hadden we hem er ook vanaf dag 1 wel ingelegd maar helaas liet hij zich eerder liever rondsjouwen
Eeeh met een week of vier bedoel ik dat hij het pas vanaf 4 weken geleden leuk vind, niet dat hij toen 4 weken oud was. Snappen jullie hem nog
Vanaf dag 1. Ook wel eens slapen in het begin. Hij had een voorkeurshouding naar rechts en legde hem dan op zijn linkerzij. Dat wilde ik niet in bed doen, want heb je er minder erg in als ie naar zijn buik draait per ongeluk. Nu ligt ie onder zijn mobiel wel eens. Hij vind het geweldig.
Wij vanaf een weekje of 2, maar ik vind het nog steeds soms een beetje lastig om een goed evenwicht te vinden hoor. De eerste week lag ze in het zh, de tweede week was ze thuis maar wilde ik haar niet te veel prikkels geven en dat heb ik nog steeds een beetje. Wij hebben dus afgesproken dat ze niet de hele dag in de box ligt. Ze slaapt gewoon nog zo veel en af en toe een slaapje in de box vind ik niet erg, maar daar is het bed voor. Bovendien gebeurt het verschonen, voeden en slapen op zolder op haar kamertje en ik vind het ook niet nodig om na elke voeding met haar door het hele huis te zeulen. We doen haar vaak tijdens haar huiluurtje 's avonds beneden in de wipstoel of in de box, dan wordt ze ook beneden gevoed en gaat ze daarna in de box. Ze begint het nu leuk te vinden, reageert op de mobile en op ons, heel leuk!
vanaf 3 weken ofzo in een doek, ook om te slapen, hij lag daarvoor in zijn kinderwagen naast me beneden. nu is hij 6 maanden en is alles erg intressant en slaapt hij alleen als hij echt heel moe is nog wel eens in de box. Omdat hij gewoon meestal liever wil spelen als slapen.
Vanaf 6 weken. Thijs was dan nog even wakker na de fles en lag dan zo'n 5 minuten in de box. Eerder vond ik het niet nodig, ik vind de box om te spelen en niet om in te slapen.
eigenlijk vanaf dag één. In de eerste 2 weken sliep hij erook maar dat kwam omdat het toen erg warm was hier vooral boven. Nu ligt hij er 2 keer per dag in. 's morgens rond 11.00uur en om half 12 gaat hij dan vaak naar bed. 's middags in zijn wipstoel in de box ongeveer een half uur 3 kwartier, totdat hij het zat wordt( jengelen en zo). Dan lekker bijmij of mijn man dan zijn fles en weer ff naar bed.
Indy lag in het begin voornamelijk in de kinderwagenbak. De box kwam iets later pas, zo rond de 4 weken ofzo. Ze heeft ook nog nooit in de box geslapen. Ik heb haar aangewend dat de box voor het spelen is en het bedje (en destijds kinderwagenbak) voor het slapen. Liefs Hummel.
Hier ligt ze nu elke dag een paar keer na de voeding in de box als ze wakker is. Ze begint het nu interressant te vinden, volgt het mobiel met de ogen en begint nu ook op de speeltjes die om haar heen liggen te letten, nog niet echt pakken maar wel naar kijken. Denk dat we haar vanaf dat ze 4 a 5 weken was er voor het eerst ingelegt hebben. Meestal is het nu ook maar een minuut of 10 gemiddeld en dan is ze het zat.