parasieten en lang durig verkouden

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by girlpower mama, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

Dec 6, 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Hallo Allemaal,

Mijn dochtertje die was 4 weken lang aan de diaree. het was gewoon water wat eruit kwam. echt zielig. en dan had ze weer koorts en dan weer niet.
    wij zijn bij de 2de week naar de ha geweest. toen moesten we ontlasting in 3 buisjes doen. elke dag 1 buisje. Nu bleek dus dat ze parasieten bij zich had. Dit waren parasieten die van haar onlasting leefden. Ze heeft een antibiotica gehad. Haar ontlasting is gelukkig al een stuk dikker. Maar vanaf de dag dat ze diaree had is ze ook verkouden en nu nog steeds. dat is nu zo beetje 5 a 6 weken. ze is helemaal het meisje niet meer die ze was. ze kan niks hebben alleen maar jengelen en huilen niks is goed. ze ziet nog wat witjes. dus zit maar weer te denken om naar de ha te gaan. ze ziet er sóchtens niet uit. haar neusje bloed dan en zit helemaal onder de snot. de oogjes begonnen ook al te ontsteken. Ik vidt het zo rot voor haar.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    IK zou zeker nog even langs de ha gaan, als is het alleen maar even voor je eigen gevoel.
    Ik wens je beterschap voor je dochtertje

3. girlpower mama

girlpower mama Actief lid

Dec 6, 2006
    258
    0
    0
    Assistent filiaal manager
    Amersfoort
    Ik ga wel ff met haar langs de ha.
    Misschien heeft ze wel bloedarmoede.
    Dat ze daarom een beetje witjes is en snel moe.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    3,707
    0
    0
    idd ff naar de huisarts, mss toch nog een kuurtje nodig of iets anders om ff een oppepper te krijgen.
    Beterschap voor je meisje!

Share This Page