zooo kwaad op cb

Discussion in 'Baby en dreumes' started by sannnniee, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    jeetje meiden (en heren onder ons)

ik kan wel janken,

gisteren moest ik naar het bureau voor de prikjes van yenthe. :cry: dat was al zielig. maar het moet.
    kom ik daar binnen zie ik iemand die ik niet ken.
    nou ja dat kan, ze was een invaller er was iemand weg gegaan en zij valde in.. nou als ik ze nog een keer zie dan doe ik ze wat ! :evil:

yenthe helemaal onderzocht en dat was goed.

krijgt yenthe haar spuitjes, even heel hard huilen,ik kijk zelf nooit.maar mijn man was erbij, en die zag dat ze de eerste keer niet goed prikte, en toen trok ze haar beentje weg. dus die spuit eruit. dus moest ze opnieuw prikken.. ze had dat beentje niet eens vast.!vind je het gek?!
    nou opnieuw prikken, dit keer weer beentje niet vast. wat een gek. dat snap je toch dat ze dan haar beentje weg trekt.
    ze is in totaal 4x geprikt, dit is toch te gek?

ze heeft gekrijst dat wil je niet weten,ze was de eerste 20 min niet te troosen, is toch te gek..

weet je wat ik nou nog het ergste vind,ze had tegen mij niks gezegt.. niet eens dat dat gebeurd was.. en dus ook geen sorry,mijn man zei het..nou ik geloofde het eerst niet.maar de prikken staan duidelijk in haar been.. jeetje..is goedd at ik het niet zag, want ik zou ze aangevlogen hebben,hoe kan je zo toch met mensen omgaan ?

ben gewoon zo boos,

en zie het niet verkeerd.waar gewerkt word, worden fouten gemaakt, maar sorry mag er wel af hoor, jeetje wat een respect voor zo;n kleintje..

ben nog laaiend ! :evil: :evil:

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit is toch niet normaal, ik had dat wijf de haren uit d'r kop getrokken en ook nog vier keer de spuit in haar been gezet, mocht ze ook voelen of dat lekker is

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik kijk trouwens ook nooit als er een spuit wordt gezet, vind ik afschuwelijk

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    wat een idioot mens zeg. oke, dat je mis prikt, lan iedereen een keer gebeuren. maar houd dan de 2de keer het beentje vast (of vraag of papa of mama dat wil doen) en bied je excuses aan. dat is toch niet zo moeilijk.

ik geef je groot gelijk dat je og boos bent. als je de naam van dat mens weet moet je aangeven dat je niet meer door haar geholpen (nou ja geholpen?) wilt worden.

liefs doris

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Je mag gerust de volgende keer haar weigeren en de prikken door iemand anders laten zetten hoor, dat zou ik zeker doen ;)

Hier had de verpleegkundige de naald niet goed op de 'spuit' gezet, resultaat was dat toen ze op de zuiger begon te drukken, de naald van de spuit af vloog.
    Dus Kylian had de naald nog in zijn been en zij had de spuit nog vast.

Mijn vader was erbij, en kreeg verdacht witte knokkels.
    Ik heb alleen maar heel dreigend gezegd dat ik hoopte dat ze die fout nooit meer zou maken.

Tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar het beentje niet vast houden is geen fout dat is gewoon DOM!

Groetjes Anita

6. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Je zou zo'n mens toch!

7. fluffy

fluffy Actief lid

Mar 6, 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    ik had het zeker even besproken als je de volgende keer op controle moet komen.

want dit is niet normaal.

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ik kan die prikjes heel goed aanzien, met droge ogen ook nog.

Maar als ze ZO zouden doen, als ze zo onprofessioneel zouden doen en drie keer mis zouden prikken, dan zou de tent serieus te klein zijn.

Mijn ma is ook een keer boos weggelopen uit het zh toen ze mij 2 x verkeerd prikten. Als ze dat bij Lena zouden doen zou ik bij wijze van spreken haar prikken. Effe kijken hoe dat ook weer voelt, een verkeerd geplaatste naald in je bovenbeen :evil: Oefen dan eerst op een pop.

Je hebt helemaal gelijk als je het in elk geval schriftelijk aankaart bij die organisatie. Vind ik....

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik hou er ook niet van, maar zit er wel met mijn neus bovenop. hier mag je je kindje trouwens gewoon zelf lekker vasthouden, en in principe word er niet door de invalllers geprikt, dan mag je de afspraak verzetten

10. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Ik zou een klacht indienen! :evil:

11. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

Jan 13, 2008
    794
    0
    0
    omg wat vreselijk... ik vind die prikjes al vreselijk, ook al prikt ze dan goed..
    laat staan 4 keer ! jemig ik begrijp helemaal hoe je je voeld!

ik jankte al bij de eerste prikjes, die zelfs goed waren geprikt...

12. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Das echt niet netjes! heel slordig ja ik ga altijd uit van niet goed werkende CB dus houd ik zelf gewoon alles vast het enige wat zij hoeft te doen is dan recht te prikken (lukt net haha) ik heb geen hoge pet op van CB hebben al zoveel fouten gemaakt qua voeding, adviezen e.d. als er dan een prik gegeven moet worden dan zorg ik zelf voor alles en zij prikt wanneer IK het zeg (dan ben ik maar een bitch haha)

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Pfff idd erg slordig zeg..
    Ik kijk wel altijd en ik hou hem ook zelf vast.. juist omdat ik bang ben dat er iets misgaat.
    Kan me voorstellen dat er veel mensen zijn die niet kijken (mn man is ook bang voor spuiten e.d)

14. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Ik zou een klacht indienen over deze dokter. Ze mag hiervoor best op de vingers getikt worden. Dit had niet nodig hoeven zijn als ze iets voorzichtiger te werk was gegaan. Bah!

15. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Nou erg onprofessioneel zeg..
    Ik hou zowieso al niet van het CB.
    len heeft nog steeds niet alzn prikjes gehad , alleen de verplichte.
    Ik vertrouw het allemaal niet zo met al die virussen enzo tegenwoordig..
    Laatst bij Oprah nog een stuk gezien over inentingen en autisme..Dat dat misschien gepaard gaat.
    Hij mag ze nog tot zn 12e..
    Op onze tijd...Ze wachten er maar mooi even mee.

Share This Page