Nou de vraag staat er eigenlijk al. Wat geven jullie je kindje cadeau? En wat vragen jullie zoal cadeau aan de opa's en oma's? Wij willen zelf ons dochtertje dit cadeau geven: http://www.hetspeelplein.nl/duwkar-abc-1-p-813.html Van opa en oma krijgt ze een houten loopfietsje en van de andere opa en oma een tafeltje en stoeltjes. Maar weet niet zeker of ze daar al wel gebruik van zal maken. Misschien niet meteen maar wel als ze een paar maandjes ouder is. Wat is jullie ervaring daarin?
Wij hebben Louise een schelp met ballenbakballen gegeven. Ik denk dat de andere cadeautjes die je noemt zeker in de smaak zullen vallen, inderdaad niet meteen maar wel als ze wat ouder is. Als je trouwens via de zoekfunctie kijkt naar het onderwerp kom je heel veel topics tegen waarin misschien nog leuke ideetjes staan.
Babs, dat zijn inderdaad hele leuke cadeautjes! Eva heeft al een loopauto, maar een tafel met stoeltjes is wel erg leuk en wil ik hier toch hebben straks in plaats van de box (en eerst nog samen met de box). Wij zaten zelf te denken om iets van Little People ofzo te geven, maar ik weet het ook nog niet helemaal. Manuela, dat klinkt wel erg leuk wat jullie gegeven hebben! Maar liggen die ballen dan niet overal door je huis?
Jaaaa zo'n ballenbak lijkt me ook erg leuk. We krijgen van mijn ouders een houten tafeltje en die Mammut stoeltjes van Ikea. Erg leuk. Kan Sofie daar straks lekker knutselen en spelen. @ Snoopy. Ik kijk regelmatig even op je site naar jullie mooie meid! Onze dochters worden alweer bijna een jaar. Wat gaat het toch snel he
Ja louise vind het ook helemaal super! De schelp staat buiten (nu in de schuur), dan kan ze aan de ene kant in de ballenbak en aan de andere kant in de zandbak met speelzand. We hebben binnen ook wel een paar ballen liggen en daar speelt ze ook echt graag mee. Dus het valt mee met de ballen door het huis
Ruben heeft ook een ballenbak en een loopfietsje gekregen voor zijn 2e verjaardag. Met de ballen mag hij alleen maar op de gang spelen en dat fietsje vind ie nog steeds niets... Verder heeft ie een nijntjevliegtuig gehad en een brandweer auto met megablocks. Die vind ie wel helemaal super!
Van ons: een babyschommel of 10x 'muziek op schoot' Van opa/oma: loopfietsje Van opa/oma: loopkar met blokken Verder vragen we nijntje boekjes, kiepauto (Mirre wordt wild van auto/tractor/etc) ... little people vind ik zelf niet zo ... maar ik denk dat Mirre het wel erg tof vindt ... dus misschien ook zoiets ...
Wij hebben ons zoontje een loopauto gegeven voor zijn eerste verjaardag. Hij was er alleen heel lang te klein voor (kon gewoon niet goed bij de grond) en later begreep hij het sturen niet. Nu wordt hij bijna 2 en eindelijk kan hij er goed mee spelen. Van mijn schoonouders kreeg hij een eng wiebelig loopfietsje, waar hij nu nog steeds niet op kan rijden, zo tuitel is het. En van mijn ouders een enorme tijger, die helemaal favoriet is. Hij zit er vaak bovenop en hopt er het hele huis mee door, haha. Ik vond het een stom cadeau destijds, maar eigenlijk heeft hij hier de meeste lol van gehad het afgelopen jaar.
Little people .. drukke dag huis. Van de opa's oma's geen idee. Als mensen vragen.. nijntje boekjes.. blokken.. liedjes cd.
Wij gaan een wheelybug kopen en van opa en oma krijgt ze waarschijnlijk een driewieler waar ze al met 12 maanden in kan. Verder weten we het nog niet hoor
Verjaardag staat hier ook voor de deur, net als sinterklaas. Dat betekent dus veel kadootjes! Heb nog niks om het in op te bergen, dus ik koop voor Noortje haar eerste verjaardag een leuke speelgoedkist/opbergbankje. Hierop schilder ik dan haar naam. Deze komt dan in de woonkamer te staan.