Zie door de testen de testen niet meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 20 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Oh jee, ik lees je topic. Gisteren positief getest met kv2v5.... verrast en helemaal blij. Maar misschien dus wel onterecht? Tot nu toe nooit vals positief gehad. Hmmm, dan maar toch op zoek bij de op=op shop :/

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Net even gekeken op bol.com, daar stonden 50 merkloze dipstick testen voor 22 nog wat. Op Z&K ook 50 dipsticks van certain voor 22 nog wat.
    Heb dan toch voor de testen van Z&K gekozen. Heb nog 4 predictor express testen liggen die ik pas ga gebruiken als er op de dipstick een roze streep verschijnt.

Bedankt voor de tips en het meedenken meiden!!!

3. Nog anoniem

Hoop niet voor je dat hij vals positief was, maar meestal is er dat 1 in de zoveel, dus als je nog een test hebt liggen en die is ook positief dan zeg ik gewoon zwanger!!!

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor die positieve test voor je meis!

Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Een willekeurige dipstick idd. Die zijn heel goedkoop. Bij een streepje ga je natuurlijk over op andere testen.
    Ik herken je gevoel geheel. Daarom deze ronde echt pas op nod testen. Ik maak mezelf onnodig gek en ik word ook geen gezelliger persoon van alle onzekerheid.

6. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ze naar tevredenheid van sensitest.

7. Nog anoniem

Thnx xx En ik voor jou!!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  8. Nog anoniem

Knap als je dat volhoudt, en idd je wordt niet vrolijk van die onzekerheid. Hopelijk deze keer een mooie knaltest op je nod!!!

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Dank je meis :)

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dank!
    Bij mijn zoontje destijds testte ik altijd heel veel, nooit raak en alleen frustratie. Tot ik besloot gewoon niet te testen. En echt te wachten tot nod.
    Toen had ik dus een knaltest ;)

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En hetzelfde hoop ik natuurlijk voor jou!

12. Nog anoniem

Dat zou mooi zijn maar geloof er niet meer zo in na 32 rondes. Maar goed, we zullen het zien.

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ach lieverd dat begrijp ik! :) Echt hoor! Maar geef de moed niet op! Ik hoop dat je er juist oko wat kracht en vechtlust uit kunt blijven halen. Ik heb makkelijk praten, wij hebben al een zoontje, maar we hebben er ook ruim 2,5 jaar op moeten wachten. Nou geloof me, ik had af en toe moment waarop ik letterlijk zei: stik er lekker allemaal in!
    Dan belde ik een vriendin en zette ik het op een zuipen!

14. Nog anoniem

Als ik de moed zou opgeven zou ik stoppen met de behandelingen, en dat doe ik niet ;) heb nu meer zoiets van "ik zie wel"

Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina