Oh jee, ik lees je topic. Gisteren positief getest met kv2v5.... verrast en helemaal blij. Maar misschien dus wel onterecht? Tot nu toe nooit vals positief gehad. Hmmm, dan maar toch op zoek bij de op=op shop :/
Net even gekeken op bol.com, daar stonden 50 merkloze dipstick testen voor 22 nog wat. Op Z&K ook 50 dipsticks van certain voor 22 nog wat. Heb dan toch voor de testen van Z&K gekozen. Heb nog 4 predictor express testen liggen die ik pas ga gebruiken als er op de dipstick een roze streep verschijnt. Bedankt voor de tips en het meedenken meiden!!!
Hoop niet voor je dat hij vals positief was, maar meestal is er dat 1 in de zoveel, dus als je nog een test hebt liggen en die is ook positief dan zeg ik gewoon zwanger!!!
Een willekeurige dipstick idd. Die zijn heel goedkoop. Bij een streepje ga je natuurlijk over op andere testen. Ik herken je gevoel geheel. Daarom deze ronde echt pas op nod testen. Ik maak mezelf onnodig gek en ik word ook geen gezelliger persoon van alle onzekerheid.
Knap als je dat volhoudt, en idd je wordt niet vrolijk van die onzekerheid. Hopelijk deze keer een mooie knaltest op je nod!!!
Dank! Bij mijn zoontje destijds testte ik altijd heel veel, nooit raak en alleen frustratie. Tot ik besloot gewoon niet te testen. En echt te wachten tot nod. Toen had ik dus een knaltest
Ach lieverd dat begrijp ik! Echt hoor! Maar geef de moed niet op! Ik hoop dat je er juist oko wat kracht en vechtlust uit kunt blijven halen. Ik heb makkelijk praten, wij hebben al een zoontje, maar we hebben er ook ruim 2,5 jaar op moeten wachten. Nou geloof me, ik had af en toe moment waarop ik letterlijk zei: stik er lekker allemaal in! Dan belde ik een vriendin en zette ik het op een zuipen!
Als ik de moed zou opgeven zou ik stoppen met de behandelingen, en dat doe ik niet heb nu meer zoiets van "ik zie wel"