Zie door de wipstoeltjes het bos niet meer!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nyx, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammalies

mammalies Actief lid

4 mei 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de babybjorn, ik vond m zo gaaf! Het zit ook lekker volgens mij. Ideaal mee te nemen en op te ruimen, hij lag altijd onder de box, er staat al zoveel in de kamer met 2 kleintjes. Ik heb m uitgeleend aan mn buurvrouw, zij vond m ook ideaal! Nu bij het 3e kindje gaat hij weer van zolder straks!

2. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook baby bjorn. Als ik ook maar 1 ding aan mag raden van alle meuk die je aanschaft, dan is dit het wel.
    Ja, hij is duur. Wij hebben dan ook het geluk gehad dat we hem gekregen hebben van mensen die er al 4! kinderen in hadden gehad. Hij staat nu bij ons klaar voor ronde 2, dus gaat super lang mee!
    Kijk op mp of misschien heb je lieve ooms/tantes/collegas/vrienden die geld bij elkaar willen leggen.
    Kindje kan er vanaf de geboorte in (ken ook wipstoelen waar kinderen pas in kunnen op het moment dat ze zich een beetje recht kunnen houden). Hij stond bij ons op de grond, op tafel, mee op vakantie etc. Ideaal!!!

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Hier ook de baby bjorn en weer van zolder gehaald voor de tweede ronde.
    Is me bij de eerste altijd heel goed bevallen, baby ligt er goed in zowel op jonge leeftijd als wanneer ze wat ouder zijn.
    Makkelijk in te klappen en dus ook makkelijk mee te nemen.
    Wassen is ook makkelijk, bekleding er af halen en weer bevestigen is echt appeltje eitje.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Deze x geen wipstoel maar de newbornset van stokke gekocht! Nog niet in gebruik maar kan niet wachten!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Die baby Björn ziet er ook gaaf uit

6. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    BEslist de BabyBjorn. Leek me in het begin maar een raar ding, veel te hoog en niet wippend, maar het tegendeel is waar. Kindje erin en hij ligt gelijk lekker en wippen kan hij al vrij snel zelf.

Ik zou er op letten dat je geen stoeltje met een hard rugpand neemt. Dit is niet zo goed voor de natuurlijke bolling van de rug van je kindje, en daarmee niet ergonomisch; minder voor de ontwikkeling van de spieren van je kindje.

Zo'n bumbo-seat vind ik trouwens ook twijfelachtig: je laat je kindje feitelijk zitten als hij dat zelf nog niet kan, en daarmee ook weer slecht voor zn houding.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik zweer bij de baby Bjorn , wat mij betreft het allerbeste wippertje

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook de babybjorn

9. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben een simpel wipstoeltje van vrienden geleend, maar bijna nooit gebruikt. Dochter is nu 5 maanden en het wipstoeltje staat al een maand op zolder stof te verzamelen. Ze wist er steeds half uit te wiebelen en zelf vind ik de box veel handiger, daarin kan ze zich ook beter vermaken.

Wat mij betreft is zo'n ding dus niet echt een aanrader.

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ipv wipstoeltje de dommoo vond mn oudste heerlijk! Had er wel een wipper voor eronder maar dat vond hij weer niks aan.

Ook de newborn set van stokke ideaal en een hangmatje voor in de box dus kunnen straks weer gebruikt worden!

11. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    De babybjorn!

12. megacarls

megacarls Niet meer actief

Wij hadden voor onze oudste een doomoo seat. We vonden het een ideaal ding. S. kon er heerlijk relaxed op liggen. Het enige wat minder handig was was dat we voor het eten (eerste hapjes als baby nog niet kan zitten) hem niet op tafel konden zetten zoals je bij eene chte wipstoel wel kan. Ja het kán wel, maar dan is het een vrij groot gevaarte.
    Voor N hadden we bedacht die ook te gebruiken maar dat werkte niet ;) De doomoo seat heeft een 3 puntsgordel en N draaide zich op zijn buik en trok zich er gewoon uit. Ook al toen hij nog niet kon kruipen. Hij greep zich vast aan de bovenkant en trok zich eruit. Hij is dan vrij sterk, hij trekt zich ook gewoon op aan de tafel (beentjes los van de grond).
    Omdat N ook maar door blééf gaan, zo beweeglijk was en zodoende geen rustmomenten had (slapen ging ook slecht) hebben we een wipstoel met 5 puntsgordel gekocht. Toen kon hij overigens wel al kruipen maar nog niet zitten. Dat werd een storck (nu beter bekend als titanium baby). Voor hem was het ideaal. Hij zat (gedwongen dat wel) even stil en kreeg rust.

13. Verox

Verox Niet meer actief

Nooit een wipstoel gehad of gemist.
    Waarvoor wil je de wipstoel gebruiken?

Wij hadden de kinderwagen in de kamer staan, daarin werd onze dochter neergelegd en kon ze overal bij zijn.
    Plat liggen is op jonge leeftijd toch het beste.

Als wij op de bank zaten lag ze vaak lekker tussen ons in.
    We hadden een box voor als we haar even alleen moesten laten.
    Maar ze lag ook veel op een kleedje op de grond.

Om de eerste hapjes te eten vonden wij de maxicosi prima in gebruik.

14. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Topmark wipstoeltje voor 30 euro. Kan in 3 standen en regelmatig gebruikt voor de hapjes of even in te spelen.

15. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Kan een pasgeboren gelujk in babybjörn?

Deel Deze Pagina