zie door het bomen het bos niet meer, energieleveranciers

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

ik heb sinds deze week een nieuw huisje gekregen, super blij mee, eindelijk een nieuwe start voor mij en mijn kindjes.

maar er moet zooo veel geregeld worden mn hoofd loopt haast over. Vind het super leuk, dat staat voorop maar is wel echt veel

nu moet ik natuurlijk ook een energieleverancier kiezen en ik weet mn god niet wie wat waar hoe

ik kan wel simpel kiezen voor waar ik altijd al bij zat (delta) maar dan ben ik misschien niet goedkoper uit, en kan mn centjes heel goed gebruiken nu

iemand van jullie die me hier mee wil/kan helpen ??

Groetjes xx Mupet

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn uiteindelijk met een collectief meegegaan.. scheelde echt..

Maar idd het is lastig...

Ik zou vooral uitkijken voor leuke extra's enzo.. daar betaal je vaak dubbel en dwars voor... en kijk even naar klanttevredenheid... het zou wat zijn als je een keer wil overstappen en blijkt dat dat ineens nauwelijks mogelijk is...

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja al die vergelijkingssites zeggen wat anders en ik weet t niet misschien moet ik het maar gewoon bij mn ouder leverancier doen, dan weet ik wel dat t gewoon goed is, ik vind het nogal 'eng' ook om over te stappen dan weet ik niet zeker of t goed is en goed gaat enzo hahaha

4. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Je zou je aan kunnen melden bij ConsuMind.nl.
    Dan kun je telefonisch of per e-mail samen uitrekenen wat voor jou het voordeligst is. Zij werken samen met een aantal energieleveranciers, maar zeggen het ook als je ergens anders goedkoper uit zou zijn.

En verder elk jaar kijken of je nog goed zit, maar daar heb je nu nog niets aan

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik heb t laatste helemaal uitgezocht en eon is momenteel t goedkoopste ben ook overgestapt en 3 jaar laten vastzetten

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt stelletje nepperds allemaal zeg, op die sites staan allemaal bedragen, maar dan zonder de netwerkkosten die komen er dan nog eens bij, heb je dus nog geen duidelijk beeld en moet je nog meer opletten pfff

7. Maranne

Maranne Actief lid

23 okt 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Wat Mupet zegt klopt, netwerkkosten, aansluitkosten en energiebelasting zijn de boosdoeners!
    De tarieven zijn vergeleken met netwerkkosten en verbruikskosten een stuk minder van belang!
    Vergelijk de verbruikskosten met een abonnement. Je betaald een bepaald bedrag, om stroom en gas af te mogen nemen.
    Dit is bij de 1 een stuk hoger dan bij de ander. Dus aanbiedingen met goedkope tarieven, hebben vaak hoge bijkomende kosten.

En let er op hoe veel je verbruikt. Voor een appartement voor 2 personen, ben je veel minder kwijt dan voor een vrijstaande woning voor 5 personen.
    Let dus ook even op in welke categorie je valt.

Deel Deze Pagina