ontsteking op mijn nieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kim Jonas, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo begon het maandag:

Rond 17u naar spoed gegaan (daar was een gyne van wacht maar die wou ik niet) was die gruwel van mijn engeltje Tibo* .
    Dan hebben ze mijn gyne gebeld en ik mocht gelijk komen voor alle mensen voor.
    Ondertussen had ik op spoed al mijn urine moeten afgeven en zeiden ze al meteen dat ik een ontsteking had.
    Dan naar de gyne die zei ook meteen dat het mijn nieren waren vandaar de hevige rugpijn.(doet pijner dan weeën vind ik )
    Dan heeft hij me pijnstillers voorgeschreven we zijn dan direkt naar de apotheker gegaan en thuis gekomen meteen zo een pilleke ingenomen en dan op de zetel gaan liggen,het werd iets beter.
    Maar dan viel ik rond 21u in slaap en dacht ga dan maar naar bed lig ik meteen goed i p v op de zetel.
    maar eens boven kreeg ik weer zo een pijn.
    Rond 22u nog zo een pilleke geprobeert maar helaas..pijn pijn en nog eens pijn.
    Kon niet meer stil zitten of liggen werd misselijk.(had in de vooravond soep gedronken) dan maar naar materniteit gegaan zoals de gyne aangeraden had als er geen betering in kwam.
    rond 12u s nachts waren we op spoed.
    Daar eerst aan de monitor gelegen,ons meid deed het reuze goed! zij merkte er niks van.
    Daarna hebben ze naar de resultaten gaan kijken van mijn urine en was dus een ontsteking op mijn nieren.
    Dan hebben ze mijn gyne gebeld en die zei dat ik moest blijven.
    Dan hebben ze me naar mijn kamer gebracht en aan baxters gelegt.
    Dan ben ik beginnen overgeven..
    Die hielpen de eerste uren niet en zo kreeg ik s nachts nog pijnstillers bij.
    Ik viel de dagen erna in slaap van de pijnstillers alleen....
    woensdag was mijn eerste dag zonder veel pijn!!!!!!
    Kan je je voorstellen????
    Ben blij dat ik er door ben want pfff t was zwaar.
    Zo nu weten jullie het een beetje hé..
    T was niet alles en hopelijk komt de ontsteking niet terug want dat is niet uit te houden zo!

en vandaag weer zo een enorme rugpijn!!!!!!!
    Die trekt tot in mijjn zijden!
    Kan het zijn dat het terug keert ondanks de antibiotica?

2. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    jeetje wat een gedoe hee wat vervelend.. is het een nietbekkenontsteking?
    mijn zus heeft een tijdje een paar dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ze een verwaarloosde blaasonsteking had. die had ze niet gemerkt en was door geslagen naar haar nieren.
    eerst dachten ze dat ze blindedarm ontsteking had.
    na lang onderzoek kwamen ze er achter dat het nierbekkenontseking was. ze heeft een paar dagen via infuus antibiotica gehad ne knapte vrij snel weer op maar heeft nog 2 weken thuis heel rustig aan moeten doen.. ze had buikpijn en rugpijn en was doodmoe....
    ik hooop dat jij snel weer opknapt... heel veel beterschap.

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Ik heb precies het zelfde gehad...
    de zondag een week voor pasen had ik ineens zo'n pijn in mijn rechterzij..
    ik kon niet meer lopen, liggen, zitten of wat dan ook....

dat heb ik volgehouden tot woensdag omdat de spoedarts en de Vk zeiden dat het waarschijnlijk mijn bekken waren en ik er niets aan kon doen..

woensdag werd ik helemaal gek.
    ik had al van alles op internet opgezocht over rugpijn in zij...
    ik dacht aan een blaasontsteking omdat ik woensdag ineens ook niet meer kon plassen...

dus ik urine ingleverd bij dokter..
    en hun gedwongen te laten nakijken...

wat bleek...
    er zat ernorm veel bloed in, en ik moest met spoed naar zknhuis.
    daar werd ik met spoed opgenomen....
    omdat ik een zware nierbekkenontsteking had......
    waardoor mijn nieren niet goed functioneerde...
    en dus mijn eiwit gehalte veels te hoog was... kep van woensdag tot zondag in het ziekenhuis moeten liggen (1ste paasdag)...
    toen ik woensdag werd opgenomen en infuus kreeg..
    was de pijn direct weg!!!!

toen nog 2 weken antibiotica geslikt...

als ik jou als ik jou was zou ik erop staan dat ze je eiwit controleren...
    want dit is ook schadelijk voor je kindje...
    en ze zullen je hoogwaarschijnlijk opnemen...
    want dit verhaal is zo bekend!!!

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    God wat vervelend zeg. Hopelijk ben je snel weer de oude.
    Ik heb ieder jaar gemiddeld 2x nierstenen dan weet je ook niet waar je het moet zoeken van de pijn.

5. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zo had k vorige week een vraag gesteld over pijnlijke navel ben duzz naar de dokter geweest en wat bleek dat k een navelbreuk heb nu moet k met een watje in me navel rondlopen om die breuk weer naar binnen te drukken en afwachten of k na de bevalling geopereerd moet worden en blijf k nu meer pijn krijgen moet k terug komen en dan gaan ze kijken of ze er wat aan kunnen doen :(

6. ik heb nu alleen nog zo rug pijn en eigenlijk moet ik niet overdreven plassen.
    ik wil gewoon RUST maar met ne vent dat weg is omdat voor hem wil zeggen uit ziekenhuis = genezen zit ik hier met ne peuter!
    rust dan maar want net op zo'n dagen doen die nog is lastig boven op!
    sorry maar ben zo pissig en ik ruik zo zuur pfff :oops:

Deel Deze Pagina